03 במרץ, 2016

כמוני מסכה

אתר חדש שעלה בטיימינג מעולה מזמין אתכם להדפיס כל מסכה בהתאמה אישית שתרצו. סבתא, בפורים הקרוב, אנחנו זה את

נניח שנופלת עליכם מסיבת פורים משרדית (ברוריה, תודי שאת הגמד שלנו, עלינו עלייך!). או נניח שהוזמנתם לערב תחפושות פרטי אצל בר רפאלי-עזרא. נניח. ונניח שאתם דווקא זורמים עם הקטע ורוצים להתחפש אבל בקטנה, בלי איפור מוגזם ופאות מביכות, ועדיין לצאת חברמנים משתפי-פעולה, ואולי גם מקוריים (הכי חשוב). אז מה עושים?
 
או, שימו לב לזה: ענקית משחקי המחשב IGN העלתה לכבוד כל הגיימרים הישראלים אתר ייעודי חדש עם שירות מגניב מאוד, שמאפשר לכם להדפיס מסכות של כל דמות שתרצו, לקבל אותה בדואר עד אליכם ולהפוך להיות האווטאר שתמיד חלמתם, ובצורה הכי מהודקת שראינו. תשכחו ממסכות זולות ומיוזעות עם גומי שמתפרק בשניה (מה לעשות שיש לנו ראש אבטיח?). המסכות של IGN מודפסות באיכות גבוהה על בד שחור נמתח ונושם, שמותאם ללבישה על כל הראש, מכסה את כל הפנים, עם חריצים לעיניים ופתח מלמעלה לאוורור. אין סיכוי שיזהו אתכם. ופייר? נוח לאללה. נשאר לכם רק להחליט מי תרצו להיות, לשלוח תמונה טובה ולהתחפש בפורים הקרוב למשל למנכ"ל, או לילד שלכם, לרקסי, להילארי, טילטיל, סער פיין, בננה. כל מה שתמיד חלמתם – ואף פעם לא מצאתם לו מסיכה. מי שמחפש רעיונות – יכול ללכת על אחת המסכות שכבר מוכנות ומוצעות באתר, מסטיב ג'ובס, דרך וודי אלן, גולדה מאיר, M&M אדום ועד אימוג'י מאוהב. רק תגידו.
 
אגב, האתר יישאר באוויר גם אחרי החג, כך שאם יש לכם אירוע בקרוב, אתם מוזמנים להפתיע על הרחבה עם מסכות של החתן והכלה, של כוכב בר-המצווה או של כל להקת היי-פייב – ולהרים הופעה סופר-משכנעת. ברורי, תעבירי לנו רגע תמונה פספורט.

מסכת בד בהתאמה אישית – 69 ש"ח (משלוח חינם בדואר-ישראל). ועכשיו במבצע לקוראי מרמלדה: 10% הנחה בהקלדת קוד הקופון marmelada_purim (בתוקף עד חג פורים)
להזמנה – היכנסו לאתר shop-ign.co.il

 

להיות מי שתרצו להיות. מסכות בהתאמה אישית

ברורי, זו את? מסכות בהתאמה אישית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה