11 ביולי, 2010

זוג או פרט

שני שחקנים צעירים, שהיו פעם בני זוג החולקים ויכוחים קולניים וריבים משגעים, החליטו לכתוב על זה הצגה קומית קטנה ומעולה (ועל זה הם כבר לא מתווכחים)

ריבים מרתקים מהסוג העסיסי ביותר, הם בדיוק מה שהחל את תהליך הכתיבה של הצגה מצחיקה ומרגשת, שראינו לא מזמן בהאנגר "גשר" הקטן. ארז דריגס ונועה קולר, הם שני שחקנים צעירים וסופר מוכשרים (שהספיקו אגב לעשות לא מעט), שגם למדו יחד, גם כיכבו יחד (ולחוד) בהצגות של תיאטרון "גשר", והכי חשוב – היו פעם בני זוג.

בתור שכאלה, ועוד שחקנים, בכל פעם שרבו בין חזרות או בשעות הלימודים, הם עשו זאת בכזו דרמתיות – עד שאנשים החלו להתקבץ סביבם ופשוט לצפות בהם בהנאה. נועה הבינה שכנראה יש פה שלאגר, ומספר שנים לאחר שנפרדו, והודות ליחסים הטובים ששמרו ביניהם – החלה לעבוד עם ארז על כתיבת הצגה קומית שתתאר שנה מחייהם, לפי חלוקה למערכונים – כלומר לריבים ופיוסים.

את ההצגה המקורית והאישית "אחד+אחת" שכתבו השניים, וכמובן גם מככבים בה בתפקיד עצמם, ביים יבגני אריה, המנהל האמנותי של התיאטרון – שהוסיף הרבה חן (ועירום) למרקחת. התוצאה היא שעה ורבע קצבית ומהנה של מצבים קומיים, קטנוניים ומוכרים מאד: החל מכניסה לדירה משותפת קטנה ובלתי אפשרית, דרך ויכוחים על תנוחות סקס, על השעמום שלו, על איך קוראים לדודים שלה – ועד (זהירות ספויילר) לפרידה הצפויה.

ההצגה המהנה הזו, היא חלק מפרוייקט מיוחד המעודד את השחקנים והיוצרים הצעירים של "גשר" ליזום ולפתח פרויקטים מקוריים, כמו גם ההצגה "5 קילו סוכר" (שהתארחה כאן), ושתיהן משתתפות בשישי הקרוב בפסטיבל להשקת ההאנגר האינטימי, לכבוד יומולדת 20 לתיאטרון.

חזרנו הביתה עם חיוך גדול, הרבה חומר למחשבה, ובעיקר עם חשק גדול לכתוב מחזה כזה בעצמנו. "אני חיה מפירורים – את בור בלי תחתית" – בקרוב על בימת התיאטרון הקרובה לביתכם.

ההצגה "אחד + אחת" – 50 ש"ח – 120 ש"ח לכרטיס  (יש הנחות לזכאים ומבצעים)
יום שישי הקרוב, 16.7 (21:00) או ב – 20.08 (14:00, 21:00), האנגר גשר (בסמוך למתחם "התחנה"), כניסה מרח' אילת 11, יפו
לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים – טל': 03-5157000

*פסטיבל השקת "האנגר גשר" ייערך בתאריכים 15-17.07.10, במסגרתו יועלו הצגות, פגישות עם יוצרים, מופעי מוסיקה של מרינה מקסימיליאן בלומין, מארש דונדורמה, לוס כפרוס ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה