10 בינואר, 2016

כך הולכים החופרים

ערכה מושלמת להכנת גינה לכם חביבה, יחד עם החופרים הקטנים, היא המתנה שלכם לט"ו בשבט הקרוב. יש! חג בפתח

יש חגים שהם יותר בשביל הגדולים (פסח, ראש השנה, ה-1 לספטמבר), ויש חגים שאיך שמסיימים תיכון והיומן האחרון שתקנו בחייכם נגמר – פוף! נעלמים מהלוח והתודעה, וחוזרים רק כשיוצאים מהמלונית בידיים מלאות. הנה, קחו למשל את ט"ו בשבט. תודו שאם לא היו מקשטים את הקופה בסופר בבננות מיובשות בשבוע האחרון (הטריק הכי מלוכלך בספר) לא היה לכם מושג שהוא חל בעוד י"ד ימים בדיוק.

אז הנה, אנחנו כאן בשביל להזכיר ולהכניס אתכם חזרה לעניינים, בעזרת מוצר אחד שמכיל את כל מנהגי החג גם יחד ויחבר אתכם קצת לאדמה (גם אם היא משותפת לבניין. לכל הבניין, גברת רבינוביץ'): משתלת "גבעת ברנר" וחנות הילדים המקסימה "ג'ינג'ית" של נועה שדה-כלב (השם הכי מחובר לאדמה), אירגנו וארזו עבורכם את "גינונת" – ערכת גינון ושתילה עם המון הפתעות שיעזרו לכם להקים את הגינה הראשונה שלכם או של הגננים הצעירים בבית.

ויש בה ככה: אדנית לתבלינים (כי "אין לנו חצר" – זה לא תירוץ), אדמה, דשן אורגני, כלי גינון, שלטים לערוגות שתוכלו לקשט ולשרבט לבד, משפך ומבחר זרעים המתחלפים לפי עונות השנה (תבלינים, פקעות, ירקות למרק חורפי או סלט קיצי, פרחים ובקרוב גם מולטי-גינונת). בכל ערכה תמצאו גם הוראות פשוטות לשתילה וטיפול בגינה, מתכון שתוכלו ליישם אחרי שהכל ילבלב, ואפילו דחליל עם כוח הרתעה לא מבוטל. קחו את כל זה לגג, למרפסת או אפילו לגן הציבורי בפינה נסתרת, ולא תאמינו איזו פעילות כיפית אפשר להפיק מכל זה (מי יודע? אם תתחילו מוקדם, אולי עד החג תהיה לכם גם אמא מיובשת, וסגרתם מסורת).

נשאר לכם רק להחליט איזה אחיין-חופר להפתיע עם גינונת במתנה, או דווקא לשלוח למנכ"לית, שתפסיק כבר להגיד "אה, סליחה! אני לא גננת".

ערכת "גינונת: גינת הירק הראשונה שלי" – 129 ש"ח
להשיג בחנות JINJit של נועה שדה-כלב; או באיסוף עצמי ממשתלת גבעת ברנר. לפרטים – טל': 08-9443912, 054-9292705 (נועה), mashtelagb@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה