21 במרץ, 2016

יש לנו פּרִיחה

פתיחת האביב עושה חשק להתעטף בפרחים, מהראש ועד השמיכי: בואו להתגלגל איתנו בין 9 פריטים שלגמרי מותר לקטוף

תוציאו את האף שלכם רגע החוצה. מרגישים את זה באוויר?
קחו נשימה עמוקה, אל תתביישו.
האביב הכי התחיל.

ואם אתם לא סובלים מאלרגיית חילופי עונות, סטייל "אביב הגיע, הרפס בא" – זה הזמן להתאהב בו במלוא העוצמה והריאות. יאללה, אפסנו בבוידעם את המפזר, כבסו את הכירבולית המיוזעת, היפרדו יפה מהקרמבו (בואנה, העונה שלכם קצרה יותר מתותים!), ובעיקר – הציצו החוצה ושימו לב איך פתאום מלווים אתכם בדרך המוני פרחים, צמרות מלבלבות וציפורים פלרטטניות.
 
אז הרשו לנו להישטף הבוקר באהבה לאבקנים ועלי כותרת מכל הסוגים, עם 9 פריטים פרחוניים (בתמונה למעלה) שנועצים פונקט את הטרנד הכי מומלץ לעונה הקרובה. בולי, שלח לנו איזה זר ביגוניות, לא יהרוג אותך:
 

1. שמיכי דו-צדדית בעבודת יד של ליאור לוין. צד אחד פיקה, צד שני פרחוני, 100% כותנה. מתאימה ככיסוי הנקה, שמיכת פיקניק, מצע החתלה וכו' – 150 ש"ח מהחנות LULI (גודל: 100 ס"מ על 100 ס"מ)
2. קופסת מתכונים מפח, בהדפס פרחוני של Riflie Paper, ובה 12 חוצצים ו-24 דפי מתכונים – 159 ש"ח מ-Belle & Boo (גודל: 16.5 ס"מ על 11 ס"מ)
3. קשת פרחי משי בעבודת יד של יפית צרפתי, לכל גיל, חגיגה ואירוע – 129 ש"ח מהחנות של המעצבת
4. מברשת פרחונית וינטג'ית, עם ידית ארוכה מוזהבת והדפס פרחים – 70 ש"ח מהחנות וינטג' האנטר (אורך: 24.5 ס"מ)
5. זרעים אורגניים של מיקס פרחי ציניות (הוראות שתילה בחנות) – 6 ש"ח מהחנות אורגני-גרו, הגן האורבני (כ-0.6 גר')
6. סניקרס פלטפורמה בהדפס פרחוני – 222 ש"ח מהחנות NINA (גובה: 3 ס"מ)
7. שמלת פרחים חגיגית בעיצוב דורית שדה – 1,450 ש"ח מחנות המעצבת
8. רביעיית תמונות פרחים מודפסות על עץ ליבנה, מתוך סדרה שנעשתה בשיתוף הציירת הירושלמית שולמית ערן – 320 ש"ח מהחנות של איתי בלוך (כל תמונה 21.5 ס"מ על 15 ס"מ)
9. גליל וואשי טייפ רחב של הלייבל היפני MT בהדפס דוגמאות בוטניות מתוך סדרת אנציקלופדיות – 32 ש"ח מהבוטיק היפני NOOK (אורך: 10 מ', רוחב 30 מ"מ)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה