06 ביולי, 2015

יפה.דוט.קום

המותג Two Dots מציע פריטי טקסטיל מאויירים ידנית, שישמחו כל אחד - מבייבי חדש ועד המתחתנים הבאים. תראו מה שטוש יכול לעשות

אם היינו חושבים שמאחד הצעצועים של הילדים עוד תצא לנו קריירה שנייה – כבר מזמן היינו מתייחסים יותר בכבוד למגדל ההשחלה או למתאמי צורות שמתגלגלים לנו מתחת לספה (שובלי! איפה הקוביה המתומנת??). במקרה של שרון ענתבי בצלאלי זה קרה למשל, לא תאמינו, בזכות חבילת טושים.

שרון שסיימה כבר לפני עשור לימודי צורפות ועיצוב אופנה ב"בצלאל", הספיקה להקים מותג בגדי נשים הנושא את שמה, ואף לימדה עיצוב ב-6B, החליטה לקחת הפסקה מהכול סביב לידת בנה הבכור (אלון). כשמלאו לו 4, קיבל במתנה טושים שמתאימים לציור על בד, שקרצו לשרון מתוך ארגז הצעצועים. ערב אחד החלה לצייר איתם ולשרבט להנאתה נקודות ואותיות על בגד גוף של בנה הקטן (אייל). התוצאה היתה כל כך מוצלחת שהחברים סביבה ביקשו מיד – "נקדי אותי שרון!". אבל רק לאחר שהבינה שחיי המגירה של בגד גוף הם גג 3 חודשים, הוסיפה לליין גם כריות שיכולות להתאים לכל גיל, ולעבור מחדר הילדים לסלון או למרפסת. מאז, וכבר חצי שנה שהיא מציעה תחת המותג החדש שלה TWO DOTS (ע"ש 2 נקודות חן שלה שהפכו כבר לסמל מסחרי) למשל בגד גוף מנוקד בקונפטי צבעוני, או כרית שצידה האחד פסים ובשני אות המורכבת מצורות גיאומטריות, לבבות, סירות מפרש, משולשים, משבצות ועוד. והכל בעזרת טושים עמידים, ידיים יציבות ושבלונות מקוריות שעיצבה.

מי שרוצה יכול להזמין כרית או בגד מאויר בהתאמה אישית, סט ציפיות עם ראשי תיבות לזוג שמתחתן, או סתם כרית נוי עם נקודות חן לעצמו. יפה נקודה. סליחה, נקודותיים.

בגדי גוף מאוירים (לקיץ או לחורף, עד מידה 18 חודשים) – החל מ-46 ש"ח, כריות מאוירות – החל מ-170 ש"ח (לגודל 40 על 40 ס"מ. קיימים עוד גדלים). ניתן להזמין עיצוב אישי עפ"י דגמים קיימים. ניתן לכבס (עלול לדהות מעט בכביסה ראשונה).
להשיג בחנות TWO DOTS. פרטים נוספים בטל': 054.3070131 (שרון), או בעמוד הפייסבוק.  פריטים מתוך סייל 50K ב-50% הנחה – כאן או כאן.

לישון על קונפטי. כרית בעיצוב ידני של TWO DOTS

לישון על קונפטי. כרית בעיצוב ידני של TWO DOTS

 

אפשר כזה במידה 240 חודשים? בגדי גוף של TWO DOTS

אפשר כזה במידה 240 חודשים? בגדי גוף של TWO DOTS

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה