27 בספטמבר, 2010

ילדוּת כחול לבן

במותג "טפליא" יודעים בדיוק איך ילדי ארצנו אוהבים ללבוש (ללכלך ולקמט) את הבגדים שלהם ומעצבים כל פרט בהתאם

אתמול נזכרנו איך במהלך ביקור בפריז, עברו לידנו בפארק ציבורי נסיך ונסיכה בגובה הברכיים שלנו, היא בשמלת קפלים, גרביונים ונעלי בובה, הוא עם כובע קסקט ואוברול ג'ינס מתוקתקים ושניהם נראו כאילו נגזרו מקטלוג שאנל קידס. מצד אחד חשבנו, הכי מתחשק לנו לגדל ילדי ראווה כאלה, עם סטייל שהיינו מאמצים גם לעצמנו בכל גיל. מצד שני די ברור לנו שאחרי חצי דוך בגינה השכונתית עם האינדיאנים שלנו, הקפלים והאוברול ישמשו כיופי של גיגית חול, הגרביונים ייראו כמו פוסטר של "דרדרי ארצנו" והכובע יוענק לכל ילד זר שיציע להם פירורי במבה. בדיוק מהסיבה הזו, ומתוך רגישות מיוחדת לאוויר ולאווירה הארצישראלית שלנו, מפתחים ב-"טַפְלַיָּא" בגדים יפהפיים בראש הכי כחולבן שאפשר.

כבר למעלה מ-6 שנים מפתחים נעמי יעבץ ויואב אדר בגדי פעוטות וילדים מגיל אפס ועד 8 (ובקרוב אף לגילאים גדולים יותר בעקבות בקשות מקבוצת הפייסבוק של המותג), כולם מכותנה אורגנית איכותית ונעימה ביותר, בתפירה מוקפדת ותהליכי ייצור ירוקים ובריאים לסביבה, ללא כימיקלים, הכוללים גם הקפדה על סחר הוגן.

נעמי ויואב מבינים היטב את הראש של ההורים הישראליים, יודעים בעצמם שמחוייט וכפתורים הולך פה רק פעם בשנה בערך, וכבר קולטים בדיוק מה הכי צריך בארון ומה ממש לא. לכן כל פרט, גימור, גוון או חומר מותאמים לאקלים המקומי, למה שהכי נוח לילדים, למנהגים ולתרבות שלנו, כמו למשל גלביות ושרוואלים קטנים בקיץ או סריגי טריקו גמישים ולא מכבידים בחורף. אנחנו חטפנו מהם שמלת פסים כחולה-לבנה נעימה, עם שרוולים ארוכים ושרוך מתוק במרכז, שיכולה לגמרי לעבור כאלגנטית לקראת ערב החג הבא, אבל גם כזו שנחמד לשחק בה "תראו כמה חול נכנס לי לאף". שמלה רב תחומית נקרא לה.

שמלת "שני" – 119 ש"ח (קיימת בצבעים נוספים ובמידות לגילאי 2-8)
להשיג בחנויות "טפליא" (דיזנגוף 263, פינת ירמיהו, תל אביב, טל': 03-5446668; פנחס רוזן 57, מתחם גולף, תל אביב, טל': 03-6490430), וגם ב-"סודות" (רעננה); "ג'ולות" (רחובות), "גלגול" (ירושלים) ובחנויות מובחרות נוספות ברחבי הארץ. תמונות נוספות – בעמוד הפייסבוק של "טפליא"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה