14 במאי, 2010

יין ישמח לבב אנוש

עודד בן יהודה ביקר ב"ימה", ספא על טהרת היין בזכרון יעקב, והשתכר מאושר

בשביל מישהו שבשבילו לחצות את רחוב ארלוזרוב בתל אביב זה לפחות טיול לצפון – נסיעה לזכרון מצריכה כבר ממש הערכות מוקדמת (או כפי שחבריי ואני מכנים זאת: "כוננות נסיעה" או "זה-כבר-ממש-פרוייקט-הנסיעה-הזו"). אבל כשמדובר בספא בוטיק חדש שנפתח על צוק הכרמל, הכל נראה קרוב מאי פעם.

 

"ימה ספא יין" נפתח בספטמבר האחרון על אחד המדרונות היפים של זכרון, כולו על טהרת הוינו-תרפיה, או כמו שעמית רונת, אחד המטפלים המדהימים וגם אחד הבעלים, מסביר: "בזרע, בקליפה ובגבעול של כל ענב, ישנו ריכוז גדול ביותר של אנטי אוקסידנטים- פוליפנולים ורסברטרול- חומרים המעודדים יצור קולגן, נלחמים ב"רדיקלים חופשיים", משפרים את זרימת הדם, מגרים את מערכת החיסון ונלחמים בעייפות – עקרונות יסוד בבסיס כל טיפול ספא. האנטי אוקסידנטים בענבים הוכחו כיעילים פי 50 מויטמין E ופי 10 מויטמין C…" תוסיפו לזה שהכל נורא נעים ושאחרי העיסוי מרגישים הכי רגועים, ריחניים ויפים, ובכלל יש לכם פיצוח.

 

בבוטיק המסאג'ים המעוצב ורווי הפסיליטיז הזה (אתם יכולים אפילו לשנות ולקבוע בעצמכם את המוזיקה שתהיה בחדר הטיפול), תוכלו ליהנות גם מטבילה בג'קוזי מתובל ביין, שמנים ותמציות של ענבי מרלו, פילינג עם זרעי ענבים כתושים ועטיפת גוף של יין, תמציות צמחים ושמנים. בעלי הבית הם האדריכלים פיטר ויוניס בוגוד, והם שהיו האחראיים על תכנונו ועיצובו של הספא ועל האווירה הייחודית והמשכרת שבו. לא לפספס את הישיבה הנעימה במרפסות הקטנות המשקיפות לים, ואת מבחר הגבינות המשובח שהמקום מציע.

 

להזמנות ופרטים התקשרו 077-4431240, או בפייסבוק, פתוח כל ימות השבוע כולל שישי ושבת

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה