25 ביוני, 2012

יחד כל הדרך

מרכז "אֶמְבּרִיָא" המתוקתק בלב תל אביב מלווה נשים בהריון באהבה רבה: החל מטייקאווי של תיקי לידה, דרך טיפולים עם מיטה עם חור לבטן, ועד שיחות סלון תומכות

איזה מזל שאנחנו לא פילים. מעבר להוצאות המטורפות על קרם לחות, 22 חודשי היריון זה לא משהו שהיינו רוצות לעבור. כמה, כמה אפשר כבר לחשוב, לדבר, לחשוש, לתהות, למשש, להקיא, להיזהר, לקנות ולפנטז? 9 חודשים זה ממש הגבול מבחינתנו לעבור את התקופה הייחודית אך המחרפנת הזאת. המינוס היחיד בעניין הוא שלא כמו אצל פילים – לנו אין עדר תומך, קהילה של פילות מנוסות שהולכות איתך את כל הדרך, חדק בחדק, ועוזרות לך להבין מי נגד מי ואיך בדיוק אפשר לעזור לך. מקום מקסים בלב תל אביב החליט לקחת על עצמו את המשימה הזאת – להיות בית חם ותומך להריוניות ולנשים לאחר לידה ולתת את כל התשובות לשאלות, פלוס טיפולים מפנקים, פלוס הרפיה. יותר מזה?

כבר מהכניסה ל"אֶמְבּרִיָא" (נשמע כמו אם-בריאה) שמוקמה בבניין באוהאוס מקסים, החושים קולטים שיש פה משהו חדש. מיוחד. מפנק. מבין. זה מתחיל בחנות שמתאימה לכל הריונית בדיוק את מה שהיא מחפשת – אם זה תחבושות מגנזיום ותיקי לידה (שאפשר לשלוח עד בית היולדות) או בגדי ים ובגדי מעצבות להריוניות (בייבוא אישי מחו"ל); ממשיך דרך הסטודיו בו אפשר למצוא פילפילות עושות יוגה, פילאטיס וריקודי בטן או חדר טיפולים (ובו מיטה מיוחדת עם חור לבטן!), שמעבר למסאז'ים מפנקים מציע גם טיפולי רפלקסולוגיה, שיאצו, דיקור לזירוז לידה או להיפוך עובר, המועברים על ידי מטפלות שהוכשרו לטיפול בהריוניות; ומגיע עד לסלון בו מועברים קורסי הכנה ללידה (שמתמקדים בפאן המעשי) ובימי רביעי בבוקר – גולת הכותרת – שיחות הסלון, אליהן מגיעות ההריוניות לשעבר והאימהות הטריות בהווה, לשמוע הרצאות אורחת מקצועיות מיועצות הנקה, שינה, דיאטניות וכו'. שיחות הסלון האלה מועברות בחינם, כשירות לציבור שהפורומים באינטרנט הצליח לשגע אותו. כי מילא לשגע פילים, לשגע פילות הריוניות זה כבר לא יפה בכלל.

"אמבריא – המקום להיות בהריון"
שדרות רוטשילד 49, תל אביב, טל': 03-5608050

הריוניות כל העולם, התאחדו. "אמבריא" (צילום: יח"צ)


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה