25 ביולי, 2010

יו ט"ו

השמפניה של "Veuve Clicquot" עם הלוק המיוחד לחג האהבה הוציאה מאתנו את המיטב

עוד לא הספקנו להחליט אם אנחנו בעד ימי אהבה או לא, אבל מה שבטוח הוא שממש לא בא לנו להגיע לעבודה בבוקר שאחרי ולשמוע סיפורים רומנטיים מכאן ועד הנגב ("…ואז הוא נכנס עם 300 ורדים מוזהבים ועם שרשרת יהלומים בין השיניים….") בשעה שאנחנו נרדמנו מול ערוץ 1 אחרי שבילינו ערב סוער עם דוד ויצטום ואורן נהרי.

 

מזל שחבר טוב ומבין עניין, נתן לנו רעיון שבאמת עושה חשק לחגוג: מותג השמפניה הוותיק והיוקרתי מבית LMVH (לואי ויטון, מואה והנסי) "Veuve Clicquot", אחד מראשוני בתי השמפנייה הצרפתיים שנוסד ב-1772, חבר השנה לבית העיצוב L’Atelier LZC – הנודע בזכות סגנונו הפרחוני והנועז – וביחד הוציאו השניים מהדורה מוגבלת מאד של מוצרי שמפניה מיוחדים תחת ליין המכונה – "רוזה סאקורה".

בליין תמצאו מארז לפיקניק (לא זול) מאד רומנטי – הכולל שמפניירה שעוצבה כפח-צבע ורוד ויפהפה שעוטר בהשראת פריחת הסאקורה – עצי הדובדבן היפניים – המסמלת יופי והנאה ברי חלוף (ממש כמו גיל 25), ובו חצי בקבוק (375 מ"ל) של "וו קליקו רוזה" עם שני פלוטים (כוסות שמפניה) גבוהים מפלסטיק ורדרד-שקוף ואיכותי. המוצר השני בליין, נקרא "אייס-ז'קט", כיסוי המולבש כבר שנים רבות מעל בקבוקי השמפניה של המותג ומאפיין את בית "וו קליקו", שעוצב הפעם מחדש במראה פרחוני ורוד – ונועד לשמור עד שעתיים על טמפרטורה צוננת ואופטימלית של הבקבוק.

אז בין אם אתם בראש מאוהב של ט"ו באב ובין אם תכננתם להפגין מחר ברוגז עם כל מה שאדום, לגימה אחת מהרוזה המבעבע והבאמת משובח הזה, באמצע הפארק או על הרצפה בסלון – תזכיר לכם שבעצם אף פעם לא מזיק לחגוג כאן ימי אהבה, ועדיף כמה שיותר.

מארז "סאקורה רוזה בוקס" – 890 ש"ח (שמפניירה, בקבוק שמפניה 375 מ"ל, ו-2 פלוטים מעוצבים), "סאקורה ז'קט" – 590 ש"ח (בקבוק שמפניה 750 מ"ל עטוף בז'קט קירור מיוחד)
להשיג (במהדורה מוגבלת) בחנויות יין מובחרות או באתר של קבוצת הייבואנים "צרפת ישראל", טל': 09-7411774, www.fiw.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה