10 בספטמבר, 2012

המתנות המושלמות ליולדת הגיבורה

שהסמס המיוחל מחדר הלידה לא יתפוס אתכם לא מוכנים: קחו מקבץ רעיונות למארזים משמחים ומפנקים ליולדת וליורשי העצר. נפגשים במלונית

כולנו יודעים עד כמה רחוקות הכוונות הטובות מהמציאות: עם התקבל הסמס המיוחל מחדר הלידה ("במזל טוב נולד לנו יהלי-ישגב-אלכס-ברנע-גרטמן, בלידה מדהימה ובכלל לא כואבת – לדברי דרור כמובן חחח – תמונות יגיעו בהמשך, אור ואהבה מהמלונית"), אנחנו ממהרים לרוץ לסופרמרקט הקרוב כדי לאפות חטיפים מזינים ליולדת, נשבעים שננקה לה את הבית עוד לפני שתחזור מבית החולים ומרעיפים עליה צרור הבטחות לבייביסיטר, מתנות נחשקות מחו"ל ("איזה מידה הוא? אה, ניו בורן?") ושאר התלהבויות. בפועל, אנחנו מגיחים אחרי חמישה חודשים, מפודחים לגמרי, מתפעלים מהעולל – שבינתיים מתכונן לגיוס – ומוסרים להורים הגאים תלוש מתנה ל"שילב", שכמעט פג תוקפו.

מתוך הבנה עמוקה לרגעי השפל הללו, לפניכם מקבץ עם 4 רעיונות למארזים שווים, עבור ארבע אמהות שונות, שאם תרכשו אותם – או לפחות אחד מהם – תוכלו להעניק אותן למשפחה הטרייה והנרגשת ולהיעלם אחר כך לשמונה עשרה שנה. אל תדאגו, אחרי מפגן סטייל מושקע כל-כך מצידכם, איש ממילא לא ישים לב.

 

#1 (בתמונה למעלה)
מה
– מארז רוקיסטי – "Peace & Love Baby", ממותג הטקסטיל "בייבי רוק": הכולל צלונית כוכבים לעגלה, שמיכת גולגלות (בשחור, לבן, אפור או ורוד) ומזרן כוכבים עבה מגן לעגלה (אפור או ורוד). שווה להציץ בחנות בעוד פריטים בעיצוב ובהדפסים אורבניים ומרעננים.
כמה ומאיפה – 340 ש"ח (במקום 379 ש"ח), בחנות המותג "בייבי רוק" (של קרן שמש-ובר).
מתאים לאמהות – קוליות, שהתחתנו רפורמית בחודש שביעי בקפריסין (עם מתופף שהכירו 24 שעות קודם).

#2

זוכרים כל רגע. מארז של "זיכרונות ילדות" (צילום: דימה וולרשטיין)


מה
– מארז "זכרונות קסומים לתינוק/ת" של "זכרונות ילדות": מגיע בקופסא מהודרת הכוללת את יומן "השנה הראשונה שלי" (לאצירת כל רגע, החל מהסמס מחדר הלידה ועד היום הראשון בפעוטון), ציר זמן לתיעוד הרגעים הראשונים (בעזרת עשרות מדבקות מדליקות) ו-"טיפיטו" – ערכה להטבעת כף הרגל של התינוק, למזכרת.
כמה ומאיפה? 185 ש"ח, בחנות של "זכרונות ילדות" .
מתאים לאמהות – משקיעניות, חובבות נוסטלגיה, שחולמות לעבוד ב-"יס דוקו".

 

#3

הכי יאמי. מארזי גלידה של Baby Aspen

מה – מארז מתוק של גלידת שוקולד/תות/פיסטוק מבית "בייבי אספן": הכולל בגד גוף 100% כותנה וכובע תואם, במארז דמוי פיינט גלידה שנשאר למזכרת.
כמה ומאיפה? 129 ש"ח בחנות האתר Baby Aspen (ויש עוד המון מארזים מתוקים ומעוצבים להפליא).
מתאים לאמהות – שמתאוששות מסוכרת הריון.

#4

זוללת בשביל שניים. מארז "נשיקה ראשונה" (צילומים: עופר חן)

מה – מארז "פינוקי נשיקות ושוקולד" של מותג המחבר בין מילים לממתקים – "נשיקה ראשונה", ומיועד ליולדת עצמה: שישה בקבוקים באריזת ענק עם הכיתוב "דברים גדולים השנה", ובהם פינוקי נשיקות עם כיתובים בתחתית בשלושה טעמים (שוקולד, קינמון וקפוצ'ינו), ושלושה פינוקי שוקולד בטעמים (עוגיות מצופות שוקולד חלב, עוגיות מצופות שוקולד לבן ופולי קפה מצופים שוקולד).
כמה ומאיפה? 229 ש"ח (במקום 259 ש"ח), בחנות של "נשיקה ראשונה".
מתאים לאמהות – ששיננו את המנטרה "אמא טובה היא אמא שטוב לה".

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה