06 ביולי, 2009

טעים אש

דורון פרל נטש קריירה לטובת אהבתו האמיתית: הכנת קבבים רומניים עם תיבול סודי מיוחד, שאפשר להזמין ולבוא לקחת. נותר רק להתארגן על סלט חסה ויש לכם ארוחה מנצחת

לכל אחד מאיתנו יש סוד, קטן או גדול, שהוא נוצר בליבו ולא מגלה לאיש. לפעמים זאת חרטה ישנה, לפעמים אהבה עתיקה. אבל כמעט ולא תמצאו אדם נטול סוד. כי מאחורי כל סוד יש סיבה, וסיפור, וחיים שלמים. עם זאת, לא כל הסודות הם עד כדי כך טעונים רגשית. להיפך. יש סודות שהם כל כך עסיסיים ומלאי טעם, עד שאין ברירה אלא להפוך אותם לקריירה.

זה בדיוק מה שקרה לדורון פרל, שעסק בתחומים אחרים לחלוטין לפני שנכנע לאהבתו האמיתית – בשר בכלל, וקבב רומני בפרט. לדורון יש הרכב מנצח שהופך את הקבב הרומני שלו לחוויה חוץ גופית, ותיבול סודי שלא תצליחו להוציא ממנו, ולא משנה כמה תנפנפו. אפשר להזמין ממנו משלוח של קבבים במשקל לאירועים משפחתיים או חברתיים (חמישה קילו ומעלה. אל תתקשרו אליו בשביל שני ביסים), ואפשר להזמין אירוע בשרים שלם,  כולל סלטים, פיתות וניפנוף שמתומחרים בהתאם. דורון מספר שנולד לאמא הונגרייה ולאבא רומני, כך שהקבב נמצא אצלו עמוק בגנים, והוא מודה שהוא כל כך אוהב את מה שהוא עושה, עד שיש מי שמכנה אותו "The Grill D.J". מי שטעם את הקבבים שלו נשבע שאין דברים כאלה, ומי שמכיר אותו יודע שדורון מקפיד על תנאי סטריליות שלא היו מביישים את פרק סיום העונה ב-ER.

ואגב, לא צריך את יום העצמאות כדי להתרועע עם בשר איכותי וטעים. כל יום הוא יום נהדר למנגל שמח בגינה (גם אם המנגל שלכם הוא מחבת על כיריים והגינה היא האדנית של הנענע במטבח).

קבב רומני – החל מ-60 ש"ח לק"ג (הזמנות החל מ-5 ק"ג)
לפרטים נוספים – דורון, טל': 050-6804740

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה