24 בדצמבר, 2013

טו קול פור סקול

הבגדים של "אולד סקול" יעטפו את הילדים שלכם כל הדרך לגן ולבית ספר

אחרי יום עבודה ארוך כל מה שאנחנו באמת רוצים לעשות זה להגיע הביתה ומיד להחליק לתוך מכנסי הבית המהוהים שלנו. כבר במדרגות אנחנו משחררים כפתור, פושטים מעיל וחולצים נעליים, מזדרזים להגיע אל מפתן הדלת ולהשליך הכל ארצה. זו בעצם אחת הסיבות שאנחנו כל כך מתקנאים בילדים שלנו, שעטופים 24 שעות ביממה בבדים רכים, גזרות רופפות, גומי לא לוחץ מידי ונעליים הכי קפיציות וגמישות (טוב נו, למעט פעם בשנה שהם נאלצים להיחנק בג'ינס וחולצה לבנה). יש ילדים פוּטר, קוראים לזה.

וכל זה כדי לספר לכם על החנות  "אולד סקול", שפתח לפני כשנתיים גסטון אימן. תמצאו שם מבחר רב של פריטי בייסיק (חולצות, גופיות, טייצים, טרנינגים, סריגים וכו') המיוצרים בארץ, באיכות גבוהה, מבדים ששומרים על צורתם גם אחרי כביסות רבות ומיועדים לגברים, נשים וילדים (מגיל 5). יש  שם סריגים לילדות יפהפיים בצבעים מעולים (שמנת, אבן, לבן) יש טייצים איכותיים שלא מתכווצים בכביסה, חולצות לבית ספר, מכנסיים ליוגה של אמא, חולצה לטיול עם הכלב של אבא, גוזיות, חולצות חלקות וכל מה שסוגר לכם את הפינה בתחום היומיום. אנחנו ביקרנו שם עם ילדה בת 6 עקשנית ובעלת עמדה אופנתית חד משמעית שבחרה לעצמה טייצים וחולצות לחורף שפתרו לנו (באופן זמני כמובן) את טרגדיות ההתלבשות בבוקר. וזה, כידוע, פרייסלס. רוצו.

דיזנגוף 278 פינת שד׳ נורדאו, תל אביב; טל: 03-5254505, לדף הפייסבוק
שעות הפתיחה: א׳- ה 10:00-19:00, ו׳ 10:00-15:00
טווח מחירים לדוגמא – ילדים: חולצות עם שרוול קצר – 5 ב-100 ש"ח (או אחת ב – 25 ש"ח); חולצות עם שרוול ארוך – 4 ב-100 ש"ח; טריינינגים – 2 ב – 90 ש"ח (או אחד ב – 50 ש"ח); מבוגרים: טייצים ארוכים – 2 ב – 100 ש"ח; סווטשירטים – 2 ב – 150 ש"ח

ניתן להדפיס בחנות סמלים של כ-100 בתי ספר מרחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה