20 באפריל, 2020

טוטאל לוקורונה

המותג karin A מחזיר את הצבע והשפיות ללחיים ודואג שנתלבש דיסנט גם בימים מטורללים. בכל זאת, פדיחות להיתפס עם אותו אאוטפיט פעמיים בחדר פחים

כל צלם צריך מרפסת. קולקציה מרימת ראשים, עכשיו אצל karin A (צילומים: מתן שליטא)

אוי לא. שבוע למידה מקוונת רשמי, שמועות על חזרה זהירה לעבודה, פלוס הרשאה לפתוח טמבוריות. אתם מבינים לאן זה הולך, כן? תמו ימי הפיג'מה עם החורים והכתם חזרת שלא טרחתם להוריד מהערב-חג. זהו, חייבים להתאפס, לא לאבד צלם-לבוש מינימלי ולהתחיל להופיע דיסנט לזומשרד, לפחות בחלק העליון (בוצי, מצלמה למעלה, רואים לך).

לאור כל זאת, פנינו מיד אל חוף המבטחים שתמיד מציל אותנו, אי השפיות האהוב – החנות של קארין אביעז-טפר, או בקיצור karin A, שמציע בימים כתיקונם (וגם כטירופם) בגדי קז'ואל עדכניים, מתחשבים ומחמיאים, באווירה אורבנית ועם פוטנציאל חרישה מהגבוהים שידענו. דהיינו, אאוטפיטים שתרצו להתבודד איתם מעכשיו ועד הנחייה חדשה.

הדגמים הראשונים המבשרים את בוא הקיץ, שהחלו לזלוג למדפים בימים אלו, עוצבו מבדי כותנה אווריריים ונעימים, גזרות משוחררות, אבל עם טאץ' מחוייט שמשחק על קו התפר שבין נשיות-אדג'ית למראה גברי עדין. העבודה על הקולקציה (שעוד תתפרץ במלואה בהמשך) נעשתה עם המעצב וחברה הטוב אסף ביטון, כך שתוכלו לשלב בין הפריטים השונים ולהמשיך איתם מהבוקר ועד הליכת ה-100 מטר של הערב.

ואת כולם תוכלו לתפוס בקמפיין הרלבנטי והמקורי שצולם בשיתוף פעולה נוסף עם האחים המוכשרים – מתן שליטא – צלם, מעצב גרפי ומעצב סטים; שהקפיד לשמור מרחק ותיעד מגובה מרפסתו את אחותו – השחקנית גאיה שליטא-כץ, שגרה בשכנות מולו; בזמן שהיא מוציאה למשל את הכלב לטיול ברדיוס בטוח, יוצאת לזרוק את הפח או שואפת אוויר לרגע, דרך בנדנת-נינג'ה כמובן. והכל בבגדים היפהפיים של קארין המחכים גם לכם מעתה. והתוצאה? מזכירה צילומי פאפרצי או סרט מעקב היצ'קוקי-שב"כניקי, רק בסטייל עכשווי, לא מתאמץ והכי ברוח התקופה, תרתי משמע (לא מאמינים איזו רוח נעימה מנשבת בימים אלו בחוץ).

יש חולצת-כפתרה סליבלס (ללא שרוולים) אוורירית וכיפית; יש מכנסיים עם גומי במותן בגזרה רחבה ורחוקה-מהגוף (תודה על ההבנה); שהולכים יפה עם חולצות טי בצבעי תכלת אולד-סקול או פסי אדום-אפור. ויש גם שמלות עם דיטיילס כיפים, שמזכירות לא לוותר על עצמנו, לא להתאפק עוד יום, להרים את הראש ("הי גב' לוי, כמה זמן את כבר מציצה משם?") ולהרגיש איך הצבע והשפיות חוזרים לנו ללחיים. ולחיים.

אבל הכי מתחשב? הכל כבר בהנחות אמפתיות למצב, שמעמיקות עד 70% כשנוברים בעונות קודמות שאולי פספסתם בזמן הלימבו שעבר בינתיים. ויש אפילו משלוחי-חינם עד הבית. יותר מזה ונשתגע (יותר ממה שכבר, כן?). תפסו עוגן יציב ואחיזה נכונה לעונה, ותראו איך בבת אחת הייאוש נעשה יותר נוח. והרבה יותר יפה.

קולקציית אביב-קיץ 2020 של karin A – עכשיו ב-20% הנחה, משלוחים חינם
להשיג בחנות האונליין ובאתר הרשמי, פרטים בפייסבוק

למקרה שניתקל באקס בגינת כלבים. טי שירט פסים ומכנסיים גיאומטריים, karin A (צילומים: מתן שליטא)

 

מי הכי יפה ברדיוס 100 מטר? מכנסי "מאיה" וחולצת "קנגורו"; karin A

 

מצב שאת בודקת אם הגיעו ביצים לאיי.אם? חולצת כפתורים ומכנסי כיסים; קולקציית קיץ karin A (צילומים: מתן שליטא)

 

 

לא מתאפקים יותר. קולקציית אביב-קיץ, עכשיו בהנחה אצל karin A (צילום: מתן שליטא)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה