13 בינואר, 2016

חריטה, חצי חריטה

תראו את זה: זוג טבעות שנחרטות באופן שתוכלו לראות רק כשתשיקו אותן זו לצד זו. קדימה, מי מקדש אותנו?

לא ברור איך זה קרה, אבל בשבוע שעבר – 2016 כן? –  קיבלנו הזמנה לחתונה (חבר'ה, יצאתם סחים. חיים בנפרד זה הנשואים החדש). איך שלא יהיה, הזוג שהגיע אלינו למסירה אישית, ישב לספר על המטלות שכבר הספקנו לשכוח – סידורי שולחן, בחירת בוקה ושיר כניסה לחופה (לכו על הפתיח של הישרדות!). רק סעיף אחד נשאר להם לסגור, והנה התרומה הקטנה שלנו להצלחת האיוונט:
 
סטודיו התכשיטים CADI של בני הזוג מאיה ואליעד אור-יהב, מעצבת וצורף מקסימים שאנחנו מכירים לא מהיום, עיצב סדרה של טבעות זוגיות (נישואין, אירוסין או חברות) שמשתלבות באופן שעוד לא ראינו. כל טבעת מקבלת חריטה לעומק – אות, צורה, ספרה או כל סמל שמשמעותי לכם – אבל רק חצי חריטה. החצי השני נחרט בטבעת של בן/ בת הזוג אך באופן כזה שניתן לראות את הצורה בשלמותה רק על ידי השקת הטבעות זו לצד זו, בנקודת מגע צידית בין החישוקים. וכשתענדו אותן, ייראה החיתוך ממבט על – כמו צורה גרפית סודית ששמורה רק לכם. מאיה מספרת שהסטים המשולבים נוצרו בעצם משיחות עם לקוחות שחיפשו להעניק משמעות נוספת לטבעות, וביחד עיצבו עבורם סוד משותף, שנחשף רק כששואלים (שובר קרח אולטימטיבי למסיבות סלון מתות). אחרי שנולד הסט הראשון – שהשלים לצורת לב, פותחה סדרה שלמה בהתאם לבקשות שונות שקיבלו, כמו שמש וירח, חתיכה בפאזל, ראשי תיבות, פלוס ועוד. אהבנו פלוס.
 
אם לפניכם תאריך או חגיגה זוגית כלשהיא ("שמופ, מתי קיבלנו את הדו"ח הראשון שלנו?"), בואו לסטודיו, בחרו את הקטע שלכם ותנו לאצבעות ללכת במקומכם. שווה זהב.

סט טבעות עם חריטה משולבת – החל מ-360 דולר לזוג טבעות כסף (ניתן להזמין גם בזהב 14-18 קראט, לבן, אדום, צהוב או בטקסטורה, ובעוביים שונים).
להשיג בסטודיו CADI בתיאום מראש בטל': 052.6566816, אלנבי 94, תל אביב. לפרטים והזמנה – עמוד הפייסבוק. ועכשיו בלעדי לקוראי מרמלדה: 20 דולר הנחה למזמינים עד סוף ינואר (הקלידו את קוד הקופון marmelada בהזמנה). 

 

סוד כמוס. טבעות של סטודיו CADI

סוד כמוס. טבעות של סטודיו CADI

 

 

מרגשת, מרגשת, מרגשת. טבעות משלימות של CADI

מרגשת, מרגשת, מרגשת. טבעות משלימות של CADI

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה