02 ביולי, 2008

חלומות על בלוויל

בוטיק שכולו אוסף פריטים ובגדים נדירים מפריז והסביבה עוד יגרום לנו לכתוב רומן צרפתי. סה לה ווי

ממשאל עם לא מייצג שערכנו גילינו שלרוב האנשים יש פנטזיה קסומה לשכור סטודיו קטן בעליית גג אפלולית בפריז ולכתוב שם את רומן חייהם. פה ושם לנשנש קרואסונים, פה ושם לנשנש אנטריקוטים, למות מהתקף לב בגיל צעיר ולהיקבר בפר-לה-שז.

אייל שפילמן, סופר וחובב דברים יפים, פתח לא מזמן את Galerie Parisienne, חנות וינטג' שמכילה גם את סטודיו הכתיבה שלו. בחנות יש פריטי אופנה מקוריים לנשים ולגברים, תיקים, נעלים וחגורות, כולם מהאוסף הפרטי של שפילמן וכולם מגיעים מאירופה ובעיקר מצרפת. שפילמן ששב משהות בת 11 שנים בפריז החליט לפתוח חנות שתאגד את הדברים היפים שאסף לאורך השנים. בנוסף לפריטי האופנה תמצאו שם אוסף נדיר של תמונות, כרזות ורישומים אותנטיים משנות ה-30 עד שנות ה-70, חפצים ופריטים דקורטיביים לבית. התמונות היו ללא ספק מה שהפיל אותנו באופן סופי והביא לגיהוץ הבלתי נמנע.

החנות, שמחברת בין כתיבה לתרבות אירופאית, נוטעת בנו את התקווה להפוך לדמות בסיפור הבא של שפילמן, שלא יוכל לעמוד בקסמנו בשעה שאנחנו מודדות שמלה הורסת בגזרת טרפז. ובנוגע לפנטזיה על עליית הגג – שכחו מזה. זה לא ריאלי.

שמלות – החל מ-280 ש"ח; חצאיות – החל מ-230 ש"ח; נעליים – החל מ-180 ש"ח; חולצות לנשים וגברים – החל מ-230 ש"ח; תמונות, כרזות ורישומים החל מ-180 ש"ח
להשיג ב-Galerie Parisienne, פרישמן 86, תל אביב, טל': 03-5240793.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה