26 באוקטובר, 2009

חופפים בלי טפטופים

כובע מגבת לילדות ואמהות יציל לכם את הסלון מטפטופים אחרי האמבטיה בלי לחפף

אין הרבה דברים מתוקים שממלאים את הלב באושר, כמו לראות ילדה מחייכת יוצאת מחדר האמבטיה, לבושה בחלוק, שערה נוטף מים והיא משייטת בכפכפים על פני כל המסדרון. מצד שני, על החלק של הטפטופים לאורך כל הבית היינו מדלגים בשמחה, בעיקר בגלל שאין לנו יותר מידי זמן פנוי ביומן לניתוחים אורטופדיים של גפיים שבורות (ראיתם פעם ילדה שמייבשת את הרצפה אחרי שיצאה מהמקלחת? ממש).

המעצבות טלי שיינינגר (אם לשתיים) וענת פולג (אם לשניים) חברו זו לזו והקימו את "לליס – עיצובים נולדים" במטרה לייצר פתרונות שיקלו על ההורים וילדיהם בהתמודדות עם "בעיות" וטרדות יומיום, כמו חיתול שעף ברוח ונעלם מהעגלה, מוצץ שהולך לאיבוד, שמש בעיניים, שיער רטוב אחרי מקלחת ועוד. הן עיצבו תיק אוכל דו-צדדי ממגבת, שנפתח למשטח אכילה, וגם בית למוצצים שניתן לתלות על הקיר או על מיטת התינוק, ואפילו חיתול בד מעוצב עם אטב עץ גדול המחבר אותו לעגלת התינוק ומשמש כצלון. הכי התלהבנו מ"כובע הקסמים" שלהן – כובע לילדים שעשוי מבד מגבת ומיועד לייבוש השיער לאחר הרחצה באמבטיה, בים או בבריכה, ממש כמו המגבת המגולגלת על הראש של אמא. אגב,  לאמהות שמתלהבות מהפטנט יש כובע קסמים במידה גדולה יותר, ואפשר גם להוסיף על הכובע את האות הראשונה (באנגלית) של שם הילדה (או האמא), כדי שהמתנה תהיה אישית יותר.

אנחנו בטוחים שמעתה והלאה, אוכלוסיית הבנות תתחלק ל"חופפות" ו"מחפפות", ובואו לא נעמיד פנים – כולנו יודעים למי מהן יש יותר קשרים.

כובע מגבת – 69 ש"ח
לפרטים נוספים – "לליס – עיצובים נולדים", טל': 054-2499942, 054-3975634, www.lalis.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה