27 בדצמבר, 2015

זמן פאייטים

סייל הסילבסטר של מרמלדה מרקט עוזר להיכנס לשנה החדשה עם פריטים נוצצים, חגיגיים ואופטימיים. ככה אנחנו רוצים את 2016

אז מה, חבר'ה? מה ככה מתוכנן לנו ליום חמישי? 31.12, יו נואו.
לא, כי פשוט לא הגיעה אלינו עדיין אף הזמנה לאיזה מסיבת סילבסטר סודית בווילה פרטית בארסוף. וכן, רפרשנו כבר את הנוטיפיקיישנז. בקיצור, תבדקו שכתבתם את המייל שלנו נכון, אנחנו פה בינתיים מתפנים לפצח את משימת המשימות של השבוע: מה לובשים בערב השנה הלועזית החדשה?

ובכן, כל התשובות הנכונות לשאלה הזו מחכות כבר מהבוקר בסייל הסילבסטר הגדול של מרמלדה מרקט, בהנחות של מינימום 10% (וזו רק ההתחלה), וגם בסרטון המקסים הזה שבו 6 מעצבות ממרמלדה מרקט חוזות את הבשורות הגדולות והטרנדים הלוהטים של השנה הקרובה. לוקינג פורוורד.

ועכשיו – עזרו לנו לבחור את האאוטפיט הנכון, מכף רגל ועד קלאץ' (אסור לנו לטעות פה, החתיך מכח אדם אישר הגעה להרמת כוסית), קחו רעיונות, מצאו מתנות למארחים וקבלו את 2016 בזרועות פתוחות ומלאות פאייטים. היר ווי גו:

נתחיל ממה ללבוש – חשבנו על שמלת קטיפה כזו עם נעלי אוקספורד בגוון יין; או דווקא על לוק של בגד גוף שחור וסקסי בתוך חצאית זהב, עם נעלי עקב בצבעים תואמים כאלו. מה אתם אומרים?

בתחום האיבזור – בא לנו על טבעת מלופפת בדיוק כמו זו, פלוס צמיד פרנזים בצביעה ידנית. יחד עם צעיף שחור-זהב או דווקא ססגוני כזה בעבודת יד. טוּ מאץ'?

מבחינת תיקים – כבר הרבה זמן שהכסוף הקטן הזה מדבר אלינו; מצד שני – בא לנו גם על קלאץ' ערב שמשאיר ידיים פנויות לקערת אפרופו. התלבטות.

ורגע, חיים, לא שכחנו אותך – מצאנו לגברים סווטשירט חתיכי כזה, מגפיים גבוהים כאלו ומעיל ארוך חדש (שנגנוב לך ברגע שהערב ייקפא).
ואגב, אם הקטנה שלנו תירדם לפני שהשנה החדשה תיכנס – יש סיכוי שהיא תקבל סופסוף חצאית טוטו מנצנצת (חלום שלה).
ולמי שנשאר לארח בבית – שימו לב לתחתיות החגיגיות האלו, למרבד גיאומטרי כזה, או לפקק מזיגה מתוחכם (ה-MOET כבר בקירור, כן?).

אבל כיוון שאנחנו ריאליים – בתכל'ס, אנחנו רק צריכים כרית ענן כזאת לנחור מעליה. תעירו אותנו כש-2016.

סייל סילבסטר הגדול – החל מ-10% הנחה (ויותר) על מאות פריטים ומתנות במרמלדה מרקט (עד ה-3.1.16)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה