22 בנובמבר, 2010

זוג משמיים

כבר כמה זמן שאנחנו חולמים על זוג מוקסינים של HUDSON שראינו בחנות החדשה של "עלמה"

את ההתמכרות הזאת התחלנו לפתח כבר בכיתה ח'. כבר אז היה לנו את השכל להבין שמדובר בפריט שייקח אותנו אל התהילה אחת ושתיים. וכך, בזמן שכולם נעלו סניקרס של KEDS (שום דבר אישי נגד) אנחנו התהלכנו כמו טווסים כשלרגלינו מונחות בקוּליות אינסופית זוג מוקסינים יפהפה. בלי גרביים (עם טלק). ובכל זה נזכרנו כשנתקלנו במוקסינים של המותג המשובח HUDSON בחנות החדשה של "עלמה" במתחם התחנה.

האדסון הוא מותג אנגלי שהוקם בשנת 1990 וכלל בתחילת דרכו רק נעלי גברים. בשנת 2004 החלו לעצב ליין נעליים נוסף וקצת יותר קליל, שכלל גם נעלי נשים ונקרא H BY HUDSON (כנסו לאתר, חמוד מאד מה שקורה שם). בדיוק לסדרה הזאת שייכות נעלי המוקסינים שלנו. זוג המוקסינים השחור מתהדר בטקסטורה נחשית לצד מרקם חלק והוא שטוח ונח להפליא. עיטור הגדילים הקטנים שמתנוסס על חזית הנעל הוא זה ששבר את לבנו סופית וגרם לנו להזות ביופיין ברמזורים, במקלחת ולפני השינה.

 

וכך נולד לו חלום חדש, משהו שמחזיק אותנו ערים ומרוכזים. משהו שנותן לנו תקווה, וכח להמשיך. זוג נעליים, אנחנו יודעים. אף פעם לא התחייבנו להתנהג בבגרות.

מוקסינים של "האדסון" – 790 ש"ח
להשיג בחנות החדשה של "עלמה" במתחם התחנה, ביתן 13 (פתוח כל השבוע 10:00-22:00 מלבד יום שישי עד 16:30), וב – "BANKER", דיזנגוף 210 (ראשון-חמישי 10:00-20:00 וביום שישי 10-16:30), תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה