05 ביוני, 2011

זה הצבע הטבעי שלי

צבעים העשויים ממרכיבים טבעיים מהצומח בלבד הפכו את שעת היצירה בבית לרגע נדיר של כיף ונחת

בתור הורים, יש לנו רשימה פחות או יותר סגורה של פריטים שלא נרצה לעולם לראות את ילדינו נוגסים בהם: כל מה שלא אכיל באופן כללי, כל דבר שהם מוצאים בגינה השכונתית באופן פרטני וכל מה שלא נוסה קודם על אבא, באופן אישי. זה בגדול. אבל אם עד עכשיו הרשימה כללה גם את כל הצבעים והגירים שמסתובבים בבית  – נראה שאולי מיהרנו לפסול.

ערכת צבעים אקולוגיים העשויים מ-100% חומרים טבעיים פלוס דפי ציור מנייר ממוחזר ומקליפות תפוזים – שהתגלגלה לידינו לאחרונה, הוכיחה בבת אחת כי אוכל יכול לבוא בכל מיני אריזות (סתם סתם, לא אוכלים את זה) –  הכירו את חברת Nature Toy הישראלית, שנולדה ב-2010 מתוך רצון לייצר סביבה טבעית ובריאה לילדים, והחלה לפתח, לייצר בעצמה או לייבא בובות, צעצועים רכים וצבעים טבעיים המבוססים אך ורק על מרכיבים ופיגמנטים מן הצומח. כך למשל כל סוגי הצבעים שמייצרת החברה – פנדה, גירים (וממש אוטוטו גם צבעי מים ופלסטלינה) – הינם ללא כל חומרים משמרים, ללא ווקס פרפין (תוצר לוואי של נפט, שלא חובה להכניס לתפריט של הילד) וללא צבעי מאכל מלאכותיים ורעילים. זה אומר שאם הילד ייקח ביס קטן תוך כדי חיפוש מוזה – זה אולי לא טעים (ולא מומלץ בכלל) אבל גם ממש לא נורא. את הצבעים מעצבים בחברה בצורות אחיזה המתאימות לידי ילדים ופעוטות, כך שיוכלו לשלוט בציור בהתאם להתפתחות הטבעית של כף היד; וכל הצבעים נשטפים בקלות מכל משטח, מאושרים ע"י מכון התקנים והבריאות הישראלי ומיוצרים כאן אצלנו בישראל בעבודת יד, על ידי אנשים בעלי מוגבלויות המועסקים בחברה. יותר נחמד מזה – אין.

החבילה שלנו הכילה למשל 6 גירים בצורות חיצים גדולים ויפים, שלא הותירו אבק על הידיים ונמרחו בקלות על המדרכה ליד הבית (דליה, זה יורד!), חבילת צבעים בגוונים מקסימים וחבילת דפים הכי יפים וכייפים ששימשו אותנו על הדרך לכתיבת ברכות. הכי תענוג.

ערכת 5 גירים צבעוניים במארז קשיח –  20 ש"ח, ערכת 6 צבעי פנדה וחבילת 20 דפים ממוחזרים מקליפות הדרים – 49 ש"ח
להשיג דרך אתר Nature Toy או ברשימת החנויות המפורטות באתר

לטיפוסים צבעוניים. צבעי פנדה אקולוגיים של Nature Toy

 

 

לטיפוסים קיצוניים. צבעי פנדה אקולוגיים של Nature Toy

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה