20 במאי, 2009

וזהו סוף השיכחון

ערכת אקס ליבריס מושקעת תעשה סוף לפיזור ואובדן הספרים שלכם בין ספריות זרות של חברים קרובים. חותמים לכם

כמה אנחנו שונאים להשאיל למישהו ספר יקר ללבנו, בידיעה ברורה שלעולם לא נזכה לאחוז בו שוב (בספר. לא במישהו). כי לפעמים אתה פשוט יודע בוודאות שלהבטחות "בטח, בטח שאני זוכר/ת שזה שלך, אני תמיד מחזיר/ה" אין כיסוי אפילו ברמת הכריכה. אז מה עושים? מצד אחד, מבאס לצאת קטנוניים וקמצנים. מצד שני, אתם יודעים כמה עותקים של "מלכוד 22" מתרוצצים בעיר הזאת בידיעה ברורה שהם יוצאי ספרייתנו הפרטית?

גיל ואביטל מ-"על החלון", הוא מעצב גרפיקה והיא מאיירת, מודעים למצוקתם של משאילי הספרים, ומדי שנה הם יוצרים יחד מהדורה מוגבלת של ערכות אקס ליבריס נהדרות, עם מקום למילוי שם. בקולקציה הנוכחית שלהם יש שישה איורים שונים, ורק מאה ערכות מכל איור מוצעות למכירה. מלבד האקס ליבריסים הם יוצרים גם ספרים אישיים מיוחדים ומושקעים מאד, ובכלל – עושה רושם שכל מה שהשניים האלה מניחים עליו את ידיהם (או את עכבריהם) – כובש את הלב בעדינות. כך שבמקום להקים קבוצת תמיכה למשאילים כפייתיים, מוטב להצטייד באחת הערכות של "על החלון". שלא תגידו שלא אמרנו.

ערכת אקס ליבריס – 77-170 ש"ח
להשיג בחנויות – אמילי (תל אביב), סיפור פשוט (תל אביב), ספרים בבזל (תל אביב), חנות מוזיאון תל אביב, מרכז הבאוהאוס (תל אביב), טויסים (תל אביב), שרה בראון (תל אביב), מחשבות קטנות (רמת השרון), חלום ילדות (מכבים) ובחנות המקוונת של "על החלון" – www.hachalon.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה