15 בדצמבר, 2015

השכבה העליונה

8 עליוניות חורפיות בעיצוב מקורי, הטריפו אותנו קומפליטלי. תהיו בני אדם ותבחרו לנו? בין העונים נכונה יוגרל תקליט של הקרדיגנז

אנחנו אוהבים שכבות. תתבעו אותנו. זה בא לנו טוב בסנדביץ', זה בא לנו טוב בלזניה, וזה בא לנו טוב בחורף. ובבואנו לבחור את מלכת השכבות, זו שתהיה העונה מעל כולם ותעזור לטשטש את הסוודר עם הגולגולים, שמעל הסווטשירט עם הכתם, שמעל המכופתרת שלא נסגרת, שמעל הגופיה עם החור (בואנה, אנחנו הומלסים) – נתקלנו בהתלבטות קשה ביותר.

הנה 8 הקרדיגנים שעשו לנו את זה, כולם מחממים, כולם מהממים, כולם עוצבו כאן ובמיוחד לחורף הישראלי הדרדל'ה שלנו (חבר, אתה יודע שצוחקים עליך בסנט פטרסבורג?) וכולם עושים לנו חיים קשים לבחור מביניהם. שלחו לנו מסרון עם העליונית המועדפת עליכם, ואולי תזכו בטישו ומוקוליט:

#1 (בתמונה למעלה)
מה – עליונית שחורה מבחוץ (מוקה מבפנים) בשם MARTA, מבד צמר ג'רזי בדוגמת קווילט, מעוצבת בגזרת קימונו, עם שרוולים ארוכים רחבים ושני כיסים קדמיים (לא מוציאים מפה את הידיים עד מרץ!) וחגורת מותן לקשירה חיצונית.
כמה ומאיפה – 520 ש"ח, מחנות המותג KAV של דיקלה עינת


#2

כיפה אפורה. קרדיגן של יעל אדמוני

כיפה שחורה. קרדיגן של יעל אדמוני

מה – סריג קרדיגן שחור עם קפוצ'ון (להיט!), באורך מקסי ובגזרת אוברסייז. עשוי מסריג בוקלה וכותנה, עם קו תפר חיצוני יפה, שני כיסים פנימיים וחגורה במותן. מגיע גם בגרסה מנומרת.
כמה ומאיפה – 580 ש"ח, מחנות המעצבת יעל אדמוני

 

#3

ללבוש כירבולית למשרד. עליונית של אלף-אלף

כמו ללבוש כירבולית למשרד. עליונית של אלף-אלף

מה – מעיל גדול פתוח עם כיסים פנימיים, מבד פיקה שחור, או שחור מבריק עם ניטים על הצווארון או אפור לורקס (בד הקווילט הלבן שבתמונה חסר כעת במלאי). עוצב בגזרה א-סימטרית עם כיסים וצווארון משולשים שמוטים.
כמה ומאיפה – 690 ש"ח, מחנות המותג ALEF ALEF של אפרת לוין ואילת הרמל.

 

#4

ספורט-אלגנס. ג'קט של LITTLE STREET

ספורט-אלגנס. ג'קט של LITTLE STREET

מה – עליונית ספורטיבית בגזרת אוברסייז מבד ויסקוזה אפור ונעים ובשילוב של בד סריג עבה במכפלות. חלק משלים לקולקציית החורף של ליטל פלס דוד, שכולה עוצבה עם חיתוכים אלכסוניים מגניבים ואדג'יים. קיימת גם בכחול ושחור.
כמה ומאיפה – 502 ש"ח, מחנות המותג LITTLE STREET של ליטל פלס דוד

 

 

#5

לגור בחלוק. קרדיגנים של אביבה זילברמן

לגור בחלוק. קרדיגנים של אביבה זילברמן

מה – חלוק קרדיגן רך ומפנק באורך מקסי (עד הברכיים), מ-100% כותנה נעימה ורכה, עם כיסים וחגורה לקשירה. חלק מקו SECRET CATEGORY, בגדי הבית, הפנאי והמצעים היפים של אביבה זילברמן. קיים באפור-זית (בתמונה), אפור מרינגו, ולבן שמנת.
כמה ומאיפה – 380 ש"ח, מהחנות SECRET CATEGORY של אביבה זילברמן

 

 

#6

החלטות, החלטות. קרדיגן תיפורים של מיכל ניר

החלטות, החלטות. קרדיגן תיפורים של מיכל ניר

מה – עליונית פתוחה ודקה עם דוגמת תיפורים ידניים חיצוניים מבחוץ, וטוויסט מגניב בצווארון. עשויה מבד נעים ואוורירי (60% ראיון, 30% ניילון, 10% פשתן), שרוול ארוך, וגזרה רחבה, ONE SIZE. קיימת במוקה-ורדרד, אפור בהיר, ושחור.
כמה ומאיפה – 440 ש"ח, מחנות המותג KERENVEMICHAL, של מיכל ניר

 

 

#7

לא מוציאה את הידיים בשביל אף אחד. קרדיגן פירנצה של KARIN A

לא מוציאה את הידיים בשביל אף אחד. קרדיגן פירנצה של KARIN A

מה– קרדיגן שחור פתוח וענק בשם "פירנצה", סרוג בגזרת אוברסייז מבד 100% כותנה בדוגמת ריבועים קטנים ומקסימים. בעל כיסים פנימיים וצווארון עגול נעים. מושלם כג'קט שימושי לכל השנה.
כמה ומאיפה – 750 ש"ח, מחנות המותג KARIN A של קארין אביעז-טפר

 

 

#8

שסע שוס. קרדיגן קפוצ'ון של NAFTUL

שסע שוס. קרדיגן קפוצ'ון של NAFTUL

מה – קרדיגן ארוך בצבע אבן מגניב, עם שני כיסים חיצוניים וקפוצ'ון, בסריגה המיוצרת במיוחד עבור המותג "נפתול" של נתלי אליאן. עשוי מחוטי כותנה ואקרילן. אבל השוס? 2 שסעים גדולים בצדדים מוסיפים לרמת המגניבות שלכם עוד 3 נקודות.
כמה ומאיפה – 476 ש"ח, מחנות המותג NAFTUL של נתלי אליאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה