06 ביוני, 2012

הקיץ הגדול מתחיל

כל מי שאי פעם בילה במחנה הקיץ האולטרה-מושקע של "קאמפ קימאמה", עם מסלולי טבע, התמחות במדיה דיגיטלית, או קורסי ימאות - מבין איך קיץ אמור להרגיש באמת

תנו לנו לנחש: גם לכם יש צמרמורת מהמחשבה על הצפוי לכם בחודשים הקרובים. גם אתם כבר רואים בדמיונכם איך הילדים שלכם מבלים חודשיים לא תמימים בחדר לא מואר ולא מאוורר, מול מחשב שדולק סביב השעון ועם תקשורת מינימלית עם העולם החיצון. פגענו בול? ברור. אין פלא שכמעט כל הילדים חוזרים ללימודים כשהם סובלים ממחסור בוויטמין D (אור השמש) ומעודף בוויטמין F (פייסבוק). למעט, כמובן, אלה שבילו את החופשה על היאכטה של הדוד מאמריקה או על גלשן בקוסטה ריקה. כמה כאלה אתם מכירים? ככה חשבנו.

ובכל זאת, מתברר שחופשת הקיץ המושלמת נמצאת במרחק נגיעה: אפילו מתבגר שלא מתרגש מכלום, ימצמץ בהתלהבות כשתספרו לו על "קאמפ קימאמה", שעומד להתקיים הקיץ בישראל בפעם התשיעית. זהו קאמפ בינלאומי, מחנה קיץ בו פוגשים חברים מארבעים מדינות שונות, שנהנים מאקשן נון סטופ בלוקיישנים שהילדים לא ירצו לחזור מהם הביתה (ועל הדרך הם גם ישפרו את האנגלית, יו נואו). השנה יתקיימו מחנות הקיץ של קימאמה בשני מקומות: במעגן פרטי בחוף מכמורת (מסלול ימאות ייחודי בשיתוף בית הספר הימי "מבואות ים", כולל התמחות באחד מארבעת תחומי הימאות: צלילה, גלישת רוח, גלישת גלים, SUP או מפרשיות) ובקיבוץ עמיר בגליל העליון (מסלול טבע וסוסים במתכונת ארוכה מהרגיל – שלושה שבועות של טבע וסביבה, מסלולי רכיבה על סוסים בגליל העליון לפי רמות, טיולי אופניים בשטח, ימי טיול וניווטים באזור, ראפטינג בירדן, חממה אקולוגית, צפרות באגמון החולה, ועוד). מסלול נוסף מציע ריגושים לחובבי מדיה דיגיטלית תוך שיתוף פעולה ראשון בין קאמפ קימאמה ל-iDigital (עריכת סרטים, יצירת מוזיקה, צילום ועריכת תמונות תוך שימוש באייפון, אייפד ותוכנות מקינטוש ובהדרכת אנשי IDigital), ובנוסף ישנם מסלולי ספורט (במכון וינגייט) ומסלול אמנויות (מחול, מוסיקה, תיאטרון ואמנות פלסטית בשיתוף עם ביה"ס תלמה ילין ובהדרכת בוגרי ביה"ס).

חברים של הילדים שלנו, שחזרו מקאמפ קימאמה, סיפרו על קיץ שלא שוכחים לעולם, על היכרויות וקשרים לכל החיים ועל מדריכים מהסוג הנערץ: חברי הצוות מהארץ ומהעולם נבחרים לקאמפ בקפדנות, כולם בני 21 ומעלה והם אנשי חינוך ערכיים שהוכשרו להדרכה. גם היחס המספרי (איש צוות על כל חמישה חניכים) עושה את ההבדל. ובניגוד למה שאתם עלולים לחשוב, קאמפ קימאמה יעלה לכם פחות מחופשה על היאכטה של הדוד מאמריקה או על הגלשן בקוסטה ריקה. הרבה פחות. מתערבים על קרם הגנה?

קאמפ קימאמה – www.campkimama.org
לפרטים ולהרשמה – לחצו כאן

 

 

כי מאמא רוצה גם. קאמפ קימאמה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה