25 ביולי, 2017

הצינור

תיקי הצילינדר של המותג המקומי LU71 לא דומים לשום תיק אחר שראינו, והופכים את מטלת סחיבת חצי בית על הגב - לדבר הכי סקסי שיקרה לנו הקיץ

לא בטוחים מתי החל האובסס שלנו לצוד תיקים יפים ברחוב. אבל כבר שנים שהעיניים שלנו סורקות, הרגליים רודפות כדי לברר מאיפה והמוח מתייק לפי ז'אנרים: "תיקי שרוכים נשרכים עד הברך" / "מסנג'רים שלא נשיג מברלין" / "תיקי רופא יד שלישית מאחות" / "חיקוי מעולה של ויטון" / "שקית סופר שמחזיקה מעמד". אבל שום קטגוריה שפתחנו לא הכינה אותנו לתיק בלתי רגיל שקלטנו לאחרונה ופשוט לא יצא לנו מהראש.

תיקי הצילינדר הסופר-דופר-יפים שמעצבת טל נחום למותג שלה LU71 (הקרוי על שם כינוי שהודבק לה, פלוס אחד היסודות הכי יוקרתיים בטבלה המחזורית), לא דומים לשום תרמיל אחר שראיתם. בהשקעה ניכרת, בעבודת יד קפדנית, מחומרי גלם מעולים ותוך תשומת לב לכל תפר חיצוני, פנימי או נסתר – מצליחה טל לייצר תיקי גב, תיקי צד וקלאצ'ים, הבנויים בצורת גליל רחב או חצאי כדורים גדולים, בהם תוכלו לאפסן כל דבר בעולם ועדיין להיראות סקסיים ברמת שלומית מלכה. טל, בוגרת תואר ראשון בעיצוב אופנה ותואר שני בעיצוב רב תחומי, שניהם ב"שנקר", מספרת כי מאז ההתלהבות שגרפו תיקי השוּק הענקיים שעיצבה לפרוייקט הגמר שלה – שעסק בכלל בבגדי גברים ומהגרים – משהו בתוכה משך לתחום. אחרי שבהתה קצת באוסף תיקי הווינטג' הפרטי שלה, וכיוון שתמיד עבדה עם עורות – החליטה לפני שנתיים להקים מותג תיקים אחר, שיציע פריטים על זמניים שיוכלו ללוות אתכם במשך שנים, באיכות שלא תדהה או תתקלף, ובעיקר – בעלי מבנה שונה, מזוהה עימה בלבד ומובחן מרחוק. ובכן ליידי, יו דיד איט.

כל התיקים עשויים מעורות איכותיים רכים ונעימים, בנויים כמקשה אחת במלאכת מחשבת, נצבעים בחומרים מיוחדים לגימורי-עור שרכשה באיטליה, ומציעים עצמם בשלל גוונים מודרנים ובאווירה אורבנית קלילה וכיפית לנשיאה. בין שלל הדגמים השחורים מעורות בטקסטורות שונות, תמצאו גם גווני לבן, וורוד, זהב, תיקי קפסולה שעוצבו במסגרת שיתופי פעולה עם מעצבי אופנה שונים, וחכו שתראו את קולקציית החורף הקרובה (אמאל'ה, אמאל'ה). טוב, סליחה תיק מדובלל בצבע מדרכה שאיבד את צורתו בשניה שנקנה – אנחנו עוברים לגליל!

תיקי LU71 – החל מ-790 ש"ח ועד 1,590 ש"ח
להשיג בסטודיו בתל אביב בתיאום מראש – טל': 054.4622063; או בחנויות "שרון ברונשר" נבחרות (שוק הפשפשים, גינדי TLV) ועוד. עמוד הפייסבוק.

 

 

להמציא את הגליל מחדש. תיקי הצילינדר של LU71 (צילומים: ניר שריג)

להמציא את הגליל מחדש. תיקי הצילינדר של LU71 (צילומים: ניר שריג)

 

 

לצאת עם הכל מהבית, ולצאת הכי גל גדות. לעמוד הפייסבוק של LU71

לצאת עם הכל מהבית, ולצאת הכי גל גדות. לעמוד הפייסבוק של LU71

 

 

תעגלו פינות. התיקים של LU71

תעגלו פינות. התיקים של LU71

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה