05 במרץ, 2014

הפרינט חי, יחי הפרינט

מתנו והגענו לגן עדן של כרומו - "עולם הירחונים של ג'ו", במושב בצרה, הוא מפלט ומקדש למי שמסרב להספיד את הפרינט

חחחחחח. זה מה שיש לנו להגיד לכל המבינים שטוענים שהעיתונות הכתובה גוססת. כל עוד קיימים בעולם אנשים שסובלים ממחלת הכרומו-מאניה,  כל עוד חיים בינינו אנשים שלא יכולים לעבור את היום בלי להסניף מגזין מבריק כזה או אחר – הפרינט חי, בועט ומחלק דוגמיות של בשמים כאילו אין מחר.

אז כן, אנחנו מכורים למגזינים גלוסיים (ותסלחו לנו על הלועזית, אבל "ירחונים" נשמע לנו כמו סוג של גרביונים). תנו לנו ניו יורקר, ווג, מארי קלייר, פלייבוי, ניילון, וויירד, פסיכולוג'י או את המגזין ההוא, איך קוראים לו, לחובבי ינשופים ולאלה שבונים בתי עץ לתולעים. יש מגזין לכל אחד ואחת על פני הכוכב הזה, תאמינו לנו – בדקנו, דפדפנו בכולם וחלק אפילו לקחנו איתנו הביתה. עכשיו, אם תישבעו לדיסקרטיות נצחית, נגלה לכם שבשישי האחרון, כשאתם עשיתם סידורים או לקחתם את הילד לחיסון נגד שפעת, אנחנו נסענו עשרים דקות בנופים הירוקים שמצפון לרידינג, ובילינו שעתיים של עונג צרוף בחברת עצמנו, בהאנגר של "עולם הירחונים של ג'ו" במושב בצרה.

"עולם הירחונים" (כן, זה שיש לו דוכן ותיק ומצוין גם בדיזנגוף סנטר) הוא החלום הרטוב של כל מכור לכרומו באשר הוא: מטרים על מטרים של ז'ורנלים נוצצים ועדכניים בכל נושא שעולה על הדעת, שקט מבורך שקשה למצוא בעיר, ציוץ ציפורים וגם מקום לשבת ופינת קפה חופשית(!), כדי שאפשר יהיה לעלעל בנחת (רק לצלם – אסור, והאמת? צודקים). ג'ו הוא איש מקסים שעונה על כל שאלה בסבלנות אין קץ, ואפשר כמובן לעשות מנוי על כל מגזין שהוא מייבא (מתוך כמה מאות!).

אנחנו כפינו על עצמנו תקציב מוגבל ולכן הסתפקנו רק בגיליונות במבצע של "חמש במאה", ואחרי שעתיים של התלבטויות ושיטוט בין המדפים, הצלחנו לבחור את החמישייה המנצחת שעשתה לנו סוף שבוע בינלאומי, בלי לקום מהספה. על הדרך קנינו לאבא מגזין ג'אז ופינקנו חבר יקר בעותק של GQ. מפה לשם הוספנו עוד איזה ספר, וחותמת עץ חמודה, וכמה חוברות יצירה שוות, ועכשיו אנחנו מחפשים תירוץ רק כדי לנסוע לשם שוב, לכבות את הסלולרי ולבלות כמה שעות בדיסנילנד הפרטי שלנו. "נשיונל ג'יאוגרפיק", מישהו? עלינו.

עולם הירחונים: מושב בצרה, רח' הנחלים 2, טל: 09-7487338. הדוכן בדיזנגוף סנטר, טל: 03-6201399
לפרטים נוספים – אתר "עולם הירחונים", דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה