29 בדצמבר, 2014

המסע להורות מנצחת אולי

האיורים של בתיה קולטון מכל הספרים יוצעו למכירה באירוע השקת הספר "המסע אל האי אולי". הזדמנות לשדרג את חומרי הבהייה של הילדים שלכם בבית ובכלל

יש הורים שכבר בשליש השני להריון סידרו את חדר הילדים המושלם, תלו מד-גובה יפה, הדביקו ללא בועות אוויר מדבקות קיר והזמינו שלט לדלת עם כל ילד שעבר לגור שם. ויש אותנו, שפעם ברבעון מחליפים סוללות במנורת לילה (סליחה שלט של מזגן, יש לך AAA להלוות לנו?) ותמיד מתעצלים לסייד את כתם הרטיבות בפינה (יאללה שובליקו, תביא את הציור מהגן. מצאנו ספוט פנוי). אולי בתיה קולטון תציל אותנו מעצמנו. אולי.

בתיה קולטון היא אמנית, מאיירת, קומיקסאית, מרצה ומי שאחראית על היפנוט הילדים שלנו לפני השינה עם איורי הספרים הכי אהובים בבית ("רוץ בן סוסי", "להתראות באנטארקטיקה", "שרשרת זהב"), כולל כריכות מרהיבות לסדרת "הרפתקה" שאנחנו גאים להציב בספריה שלנו ("101 כלבים דלמטיים", "במבי", "ממלכת טרביתיה" ועוד). לאחרונה, ראה אור הספר הקלאסי של מרים ילן-שטקליס "המסע אל האי אולי" בהוצאה מחודשת, עם איורים של קולטון שמפיחים חיים חדשים, אופטימיות והרבה חמלה בסיפור השמח-עצוב הזה, על המסע של דני וחבריו לאי "אולי" בו מתקנים בובות שבורות. הסיפור שמסופר כמעט כמו חלום פנטסטי צועד יד ביד עם איוריה היפים ומרובי הפרטים, שעושים חשק לקפוץ פנימה ולהצטרף למסע המופלא. והאמת היא שמעכשיו זה כמעט אפשרי: ביום שישי הקרוב (2.1.15), תיערך תערוכה חגיגית לספר, בה יימכרו הדפסים מקוריים ממנו ומספרים קודמים שאיירה (כולל כאלה שאזלו מזמן מהמלאי!) לפי בחירתכם האישית. זה אומר שאתם מוזמנים לדפדף, להצביע על איור או שניים ולקבל מיד הדפס איכותי שאפילו ימוסגר במקום. חלום אמיתי. במהלך התערוכה יתקיים גם מפגש ילדים עם בתיה, שתדבר על הספר המכונן והנוגה הזה. כל שנשאר הוא רק להחליט בתום המסע הביתה לאיזה קיר או מעל איזו כוננית האיור הולך (מותר גם בסלון), ויצאתם הורי השנה. אולי.

אנחנו מתכוונים לקנות ללכת על מפת האי, שתיתלה – בדיוק כמו בספר – מעל המיטה של הילדון שלנו, פלוס אחת מתנה לאחיין אהוב ולקוות שהיא תיקח אותם רחוק למקומות מרגיעים. המועצה לשלום הילד, עכשיו אתם מוזמנים לבקר.

תערוכה ומכירת הדפסים מתוך ספרים שאיירה בתיה קולטון –100-450 ש"ח
שישי הקרוב, 2.1.15, 13:00-17:00. בחנות הספרים "המגדלור", לבונטין 1, גן החשמל, תל אביב, טל': 03.6868225,
בשיתוף חנות הצילום והדפס התמונות "סקוור איילנד" (ב-13:30 יתקיים מפגש ילדים עם המאיירת סביב הספר "המסע אל האי אולי").

בתיה, בתיה מה העניינים? מתוך איור של בתיה קולטון, "המסע אל האי אולי"




ללכת לאיבוד בפרטים. מתוך איור של בתיה קולטון, "המסע אל האי אולי"


 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה