09 בפברואר, 2016

המנג'ט הלוהט

קערות קרמיקה שעוצבו בהשראת מנג'טים הן כל מה שציפינו לקבל היום, או לוונטיינז, או לבכלל. יעקב, אתה הולך על חבל דק

סליחה על הטון הפאסיב-אגרסיב, אבל כנראה שלא עבר אלינו הממו שהכתיב לכולם להתעלם מהעובדה שהיום הוא יום המשפחה. אחרת, לא ברור למה לא התעוררנו הבוקר לריח ניחוחות סופלה באוויר ולפחות 3 זרי קאלות מ-3 אנשים שקוראים לעצמם המשפחה שלנו. מה שמזכיר לנו: סבתא, תישארי מחוברת בוואטסאפ, אייקון של פרחים בדרך!

אם מישהו בקהל מחפש עכשיו דרך לפצות, אז אולי, ואנחנו מדגישים אולי, תוכלו לעשות את זה בעזרת ליאור שחר. ב-20 השנים האחרונות, ליאור, אמנית קרמיקה מקסימה, שימשה כמעצבת הכלים של מותג "סבון של פעם". זה אומר שיש סיכוי שהסבוניה שלכם בבית או התחתית עם המפיץ ריח – הם לגמרי בחתימתה. לפני שנה וחצי החליטה לעשות צעד בכיוון חדש ופתחה את הסטודיו הפרטי שלה הקרוי 1220°, שהיא מידת המעלות בה נכנס החימר לתנורי העבודה שלה שביפו. משם יוצאים אחר-כך כלים יפהפיים, בסגנון אלגנטי ועדין, בסקאלת צבעים נעימה ושישמשו אתכם בכל הגשה, בישול ואירוח (בואו נגיד ככה – מעולם לא התפללנו שפסח יגיע כבר, כמו עכשיו). יש ספלים, קערות, צלחות גדולות, כלים לעציצים קטנים, וואזות, כלי אמבטיה ועוד. אבל מי שהכי הטריפה אותנו, היא סדרה שעוצבה מתבנית מקורית שיצרה ליאור, המדמה את קווי הקפלים של מנג'טים חד-פעמיים (קלאסיקת כדורי-שוקולד!). יש קערות מנג'ט גדולות בהן תוכלו להגיש סלט פירות או לאפות קאפקייק גדול, יש כוסות מנג'ט נמוכות לשתיה או גבוהות להחזקת סכו"ם, ויש גם מנג'טים קטנטנים, צבעוניים או דווקא לבנים שנראים בול נאמנים למקור, שיכולים לשמש כצלוחית עודף, טבעות, מלח, ריבה, נר שטוח, או פשוט להגשת עוגה קטנטנה עם הכיתוב "יומשפחה יאמי, מאמי!". באמת תודה, לא הייתם צריכים (ובמילים הקטנות: תיזהרו מאיתנו בוולנטיינס, תיזהרו מאוד).

כלי קרמיקה של 1220°Ceramics Studio – החל מ-28 ש"ח למיני-מנג'ט קטן ועד 360 ש"ח ל-4 קערות הגשה. ניתן לאפות בכלים עד 260°-280°.
לפרטים והזמנות – בתיאום מראש בסטודיו ביפו, טל': 052.6632255 (ליאור), בחנות אונליין, או בשישי הקרוב (12.1) ביריד "הביתה" בבנימינה.

 

גברת, זה יפה מדי. 1220°Ceramics Studio

גברת, זה יפה מדי. 1220°Ceramics Studio (צילומים: טל סיוון ציפורין)

 

 

מתי כבר פסח, מתי? 1220°Ceramics Studio

מתי כבר פסח, מתי? 1220°Ceramics Studio (צילומים: איה וינד)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה