19 בספטמבר, 2010

הירוק היום ירוק מאד

לא חייבים לעטוף את הילד בלונגי חופש שקניתם בהודו כדי לגדל אותו בצורה אורגנית. הכירו את מותג האופנה החדש לפעוטות ודרדסים ירוקים - Eva Mendelbaum

אפילו שאנחנו יודעים שילדים צריכים לאכול רק דברים בריאים יוצא לנו לא מעט להיכנע לדרישותיהם בכל מה שקשור בצבעי מאכל וזבל באופן כללי. בואו נגיד שקרה לנו שקנינו להם ממתק עם אפס ערכים תזונתיים והושבנו אותם מול תוכנית טלוויזיה עם אפס מסרים חינוכיים. קרה. אבל בכל הקשור בהלבשה – יש לנו יד הרבה יותר חופשית.


הכירו את המותג הישראלי  "Eva Mendelbaum" לבגדי ילדים אורגניים יפהפיים שהוקם ב-2009 על ידי שני אמנים פלסטיים מוכשרים כשד – מיכאל ספרר, בוגר האקדמיה לאמנות באמסטרדם, וזוגתו נעם צוקר, בוגרת בצלאל. לאחר שסיימו יחד גם את התכנית לתואר שני בבצלאל בתל אביב ועסקו במשך שנים בציור ופיסול – החליטו השניים להפוך את הרישומים והציורים האורבניים  שיצרה נעם למשהו שאפשר ללבוש אותו.

בשלב הבא חיפשו מיכאל ונעם בד שיתאים לתפישת חייהם האקולוגית, ומצאו אחד המופק בתהליכים ירוקים מבמבוק ונקרא "בד במבוק אורגני", שהתגלה גם כנעים ורך ביותר למגע, היפואלרגני ואנטיבקטריאלי, מאדה זיעה, בעל הגנה טבעית מקרינה אולטרא סגולה, ולמעשה חוץ מבייביסיטר – עושה הכל. המותג שפיתחו מציע כיום מכנסיים, חולצות, כובעים, בגדי גוף ופריטים מהממים ביותר לפעוטות, בנים ובנות עד גיל 5, כאשר בעתיד מתוכננים גם דגמים לנשים ולגברים. בכולם משולבים כאמור רישומיה של נעם, בעיצוב נקי ובעיקר שובה לב: שימו לב למשל לחיוך ללא שיניים שנפרש מתחת לכובע הטייסים הזעיר (בתמונה) עם לוגו המותג – דובי על אופניים.

אז אם נואשתם מלדחוף לקטנים שלכם בטטה אורגנית עם גרגרי חומוס ומחית פשתן – תנסו להרגיע את המצפון עם בגדים שעושים טוב לגוף, להרגשה ובעיקר – לסביבה. גם משהו.  

בגדי ילדים אורגניים – 49 ש"ח (לכובע טייסים), 79 ש"ח (לבגד גוף, למכנסיים או לחולצה)
להשיג בסטודיו "Eva Mendelbaum", שפע טל 8, (שכונת מונטיפיורי) תל אביב, טל': 03-5329422, וגם דרך דף הקניות בפייסבוק או באתר Etsy.com. לבלוג המדליק של המותג – לחצו כאן

 

[PSGallery=1wswlduifp]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה