16 ביולי, 2012

הטריטים של הבריטים

מוצרי הטיפוח של המותג הבריטי ניל'ס יארד הגיעו לישראל. העור שלנו מוסר - ת'נק יו דיר

אין מה לומר, הבריטים האלה יודעים לחיות. בכל ביקור שלנו בבירת הממלכה המאוחדת אנחנו מתעלפים מחדש מכל מה שיש לאנגליה הזאת להציע (ברגע שאנחנו מצליחים לפענח את נפתולי המבטא). במיוחד חביבה עלינו חברת הקוסמטיקה הטבעית NEAL'S YARD REMEDIES, שאת חנות הדגל שלה בקובנט גארדן אנחנו פוקדים מעת לעת בברכיים חלושות מרוב הדרת כבוד. ובכן, במלאת 30 שנה למותג ההוליסטי-אורגני (שהתפרסם, בין השאר, הודות לבקבוקים הכחולים המשגעים שלו) הוא עלה ארצה – ומעתה ניתן להשיגו בחנויות דוברות עברית בארץ הקודש, חדשות שגרמו לנו לפרוץ בשירת "הבה נגילה" דומעת מהתרגשות.

שכן חשוב לדעת: כל מוצרי "ניל'ס יארד" מבוססים על תמציות שמנים וצמחים טבעיים ואורגניים ואינם מכילים פאראבנים, ריחות סינטטיים, S.L.S ורכיבים מזיקים אחרים. כל המוצרים 100% צמחיים, לא נוסו על בעלי חיים ומאושרים על-ידי האגודה הבריטית למוצרים אורגניים. אישית, נשמח להמליץ לכם בגוף ראשון (ומטופח!) על כמה מהם: קרם הלחות האורגני לפנים, המבוסס על מור ולבונה, זכה בפרס הסאנדיי טיימס כמוצר הטבעי הטוב ביותר: מרחנו אותו על עור נקי אפילו בבוקר מהביל במיוחד ובניגוד לקרמים אחרים, הוא המשיך לפנק אותנו גם בחמסין. השמפו והקונדישינר המועשרים בתמצית רוז הואילו בטובם לשמח, לרכך ולהבריק את השיער הצבוע שלנו ולהותיר אותו בניחוח מטמטם-שכנים-בחדר-המדרגות (שלא לדבר על הדקורטיביות שהבקבוקים הכחולים הוסיפו למקלחון), ואחרון חביב הוא תכשיר האלוורה למריחה אחרי שיזוף, שריססנו על עצמנו בחמלה אחרי שבת ארוכה במיוחד בחוף מציצים. התכשיר המרגיע הזה, שמכיל לבנדר וסרפד, נועד לטיפול בכוויות או צריבות שמש והוא בטוח לשימוש כבר מגיל שישה חודשים. גם כאן, הריח הלבנדרי המטריף עירפל לנו לחלוטין את כל החושים. מאז פרינס וויליאם לא היינו מאוהבים ככה, אבל עכשיו – כשיש לנו כאן את ניל – מי זוכר את וויל?

מוצרי הטיפוח של Neal's Yard: קרם לחות פנים  – 299 ש"ח (ל-50 גרם)1; שמפו וקונדישנר מועשרים בתמצית רוז – 89 ש"ח לכל אחד (200 מ"ל בבקבוק פלסטיק ממוחזר כחול); אלוורה לטיפול לאחר חשיפה לשמש – 99 ש"ח (100 מ"ל בבקבוק פלסטיק ממוחזר כחול).
להשיג בסניפי אורגניק מרקט, ב"שור טבצ'ניק" ובבתי טבע ומרקחת המופיעים באתר החברה.
צילום: STUDIO NOHALIDE LONDON

 

יש לי את הכוס הכחולה. Neal's Yard

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה