22 בדצמבר, 2014

החתומים מטה

ערכת ברכות וחותמת בעיצוב אישי שלכם, תהפוך אתכם להיות ההיי-לייט של כל אירוע. ואנחנו חותמים על זה

אם יש לכם חברים שגרים בחו"ל, הם בטח שוקדים בימים אלו על ליקוק מעטפות ובולים לקראת שליחת ה-Seasonal Greetings המסורתיים (יעני כרטיסי "איחולים עונתיים" שנהוג לשלוח לכבוד השנה הלועזית חדשה והולדת ישו ולא חסרות סיבות, מקצה אחד של הגלובוס לשני). יש כאלו שמתארגנים מראש על תמונה משפחתית ליד הקמין; יש כאלה ששולחים אגרות מושקעות וחותמים ידנית אחת אחת; ויש אותנו, שמתכוונים להזמין חותמת בעיצוב אישי ולהדהים את כל אלו שהסתדרו על רילוקיישן. כזה בטוח אין שם.

לייבל החותמות המתוק שאנחנו מכירים כבר מזמן, "Dana & Maya" (ע"ש בנותיו של הבעלים, עודד ברוורמן, יצרן חותמות וותיק בתחום), הוציא מארז חדש וחכם שכולל – שימו לב – 48 כרטיסי ברכה (!) ב-4 דוגמאות מתחלפות ובגודל מרווח יותר מגלויה שתוכלו לשרבט הגיגים בניחותא, פלוס 48 מעטפות תואמות, פלוס גולת הכותרת – חותמת אישית שאתם מוזמנים לעצב כרצונכם וכרית דיו. תענוג לכל מי שתמיד רצה להרגיש כמו משפחת מלוכה או נוטריון. זה אומר שמעכשיו תוכלו לשדרג כל ברכה, נייר ממו ריק או אריזת מתנה משמימה, עם סמל משפחתי שתעצבו בעצמכם ומסרים אישיים כמו – "מזל טוב! מהפישמנים הדביקים", או "תודה שבאתם! מתי אצלכם?", אולי "מקווים שקלענו…יש כרטיס החלפה". בקיצור כל ניסוח וברכה שיפתיעו את החברים שלכם ויחסכו מילים. למי שאין חבר עם פוטושופ זמין – יכול פשוט לבחור מתוך 20 עיצובים שכבר קיימים במערכת החכמה של "דנה ומאיה", ורק להקליד את הטקסט הרצוי לו. כעבור מספר ימים תקבלו הביתה מארז משגע עם יותר כרטיסי ברכה מאירועים שנתיים שיש לכם, את החותמת האישית והמגניבה שעיצבתם, וכסת דיו איכותית בצבע לפי בחירתכם.

אנחנו למשל מתכננים להזמין לחברה משקיענית אחת, שאף פעם לא באה בידיים ריקות, סט חמוד כזה עם החותמת "באהבה, מרותי ועוזי (למרות שרק רותי בחרה…)", ולהעניק להם גושפנקא רשמית: חברים, אתם המתנה שלנו. ואנחנו חותמים לכם על זה.

מארז כרטיסי ברכה וחותמות בעיצוב אישי – במחיר מבצע כעת – החל מ-120 ש"ח. כולל 48 כרטיסים ב-4 דוגמאות (12 מכל דוגמא), 48 מעטפות, חותמת אישית (בגודל 45/45 ס"מ) וכרית דיו.
להזמנה  ושליחת קובץ אישי – מהאתר Dana & Maya, או מהסטודיו בגדרה, בתיאום מראש. טל': 08.859.95.95

 

חובבי נייר, עוטו על זה. מארז חותמת אישית של "דנה ומאיה"


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה