02 בינואר, 2011

הומאז' לקולאז'

לוח השנה שעיצבה תמר טסלר ילווה אותנו במהלך 2011. את זה אנחנו כבר יודעים

רגע אחרי שהשתכרנו מיין פטישים וכיבדנו בנשיקה צרפתית את הגברת מוועד הבית ("חברהל'ך, בסך הכל רציתי להזכיר לכם שיש אסיפת דיירים!"), מצאנו לנכון לפנק את עצמנו בלוח שנה חדשדש. משום מה, לא היינו במצברוח של "פרחי ארצנו" וגם לא של חתלתולים מתפנקים בסבך סלילי צמר צבעוניים (על רקע סלסלאות קש). מגיע לנו יותר, חשבנו, ויצאנו לתור אחר הקלנדר האחד והמיוחד שילווה את צעדינו המהוססים ב-365 הימים הבאים.

ב"גוסטה" נתקלנו בו, ובבת אחת ידענו: הלוח של 2011 קרץ לנו בקולאז'ים משובחים, ואנחנו נכנענו לו מיד וללא קרב. ביררנו עליו קצת, ומסתבר שהוא מעשה ידיה (להתפאר, בטח שלהתפאר) של המאיירת והמעצבת הגרפית תמר טסלר, הפועלת בסטודיו משלה במרכז העיר ואף מתחזקת אתר אינטרנט עצמאי. את הלוח עיצבה טסלר מגזירי מגזינים והוא מבוסס על ארבע עונות השנה, כשבתום כל רבעון מופיע דף מיוחד המיועד לרשימות ולהגיגים. בסוף השנה, לאחר שייתלשו כל שנים-עשר החודשים, תישאר למזכרת חוברת קולאז'ים ודפי הגיגים, מן "יומן אישי מסכם" של השנה החולפת. רעיון משובח וגאוני, ביצוע מוצלח וחינני – כל מה שצריך כדי שהשנה תתחיל (וגם תסתיים) עם ניצוץ אופטימי. מוכנים להפוך דף?

לוח שנה 2011 של תמר טסלר (מהדורה מוגבלת) – 70 ש"ח
להשיג ישירות מהמעצבת במייל tamar.tessler@gmail.com; וכן ב"גוסטה" (ז'בוטינסקי 19, תל אביב; עמיעד 16, יפו), בחנות מוזיאון ת"א (שאול המלך 27, תל אביב), ב"מרכז הבאוהאוס" (דיזנגוף 99, תל אביב) וב"סקצ'בוק" (טשרניחובסקי 5, תל אביב)

[PSGallery=3sdhrl4div]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה