27 באוקטובר, 2016

הולה רוטינה!

אולי ארוחה מקסיקנית כיפית בהרכבה עצמית, שתגיע עד אליכם, זה מה שצריך כדי להרים את הנחיתה הקשה חזרה מהחגים. בדרך לשגרה - עוצרים בקנקון

הי אחרי החגים! חשבנו שלעולם לא תגיע. והאמת? חיכינו וחיכינו ופתאום – ריקנות ועצבים לסירוגין: בקרים שמתחילים בשש וחצי. ילדים שצריך לפזר ולאסוף ולפזר. מנוי לחדר כושר שצריך להצדיק. למה בדיוק כל כך חיכינו?

אז בדיוק עבור אותם אלה שלא בטוחים אם זה כיף או לא לחזור לשגרה, מצאנו רענון בתחום הטייקאווי המשרדי, שהצליח לרומם את מצב הרוח הקולינרי. קחו רעיון UPPER במיוחד, שתמיד עובד וטעים לכולם:

"מקסיקנה", מעוז האוכל הוותיק של מיכאל סיידוב, עלה על קונספט נחמד ואפטייזינג לביצוע: למה שלא תזמינו יחד מספר טורטיות טריות לצד מילויים קלאסיים (שיצר לאחרונה בהשראת מטבחי בחה שבקליפורניה), ותרכיבו ארוחת טעימות "אה-לה-מח'יקו" סטייל? או, זו ישיבת-צוות שנשמח לרשום ביומן. כך קרה שעל השולחן נערמו פתאום מולנו קופסאות עם שמות כמו "ברבקואה" (בשר בקר בבישול איטי), "ווג'יטריאנו" (מיקס ירקות צלויים עם פלפלים צבעוניים, בצל, כרובית, גזר ופטריות); "צ'ילי קון קרנה" (בשר טחון עם שעועית שחורה וצ'ילי); וגם "פויו טינגה" (נתחי עוף מפורק, מתובלים בצ'יפוטלה מעושן ועגבניות שרופות). לצידן הגיעו תוספות חובה כמו פריחולס, גבינת צ'דר ואורז ליים לאיזון החריפות, טורטיות חיטה ותירס, פלוס סלסת עגבניות קלאסית ("פיקו דה גאיו"), גוואקמולי עם גבינת פטה מעל, ורטבים מעניינים שביקשנו – כמו מולה פובלאנו (על בסיס פלפלים ושוקולד) וסלסה ורדה (מעגבניות ירוקות וחלפיניו). וכמובן – לא שיחררנו את השליח בלי לקבל מארז נאצ'וס פריכים וחמים בעבודת יד (מאסט זה מאסט), עם שישיית סאן מיגל צוננת. גרסייאס מוצ'אצ'ו.

תוך דקות הרכיב לעצמו כל פועל בוריטו או טאקו כיפי ומושקע כלבבו, העלה זיכרונות לא מרגשים מהטיול לאקפולוקו (חבר'ה, אתם יותר סחים מדודה שלנו) ורעיונות כמו "יואו! אולי נתלה ערסל במשרד?". בקיצור, עד הודעה חדשה, אל תעבירו לנו שיחות. אנחנו מתרגלים פה לשגרה במרפסת. צ'או!

ארוחה מקסיקנית בהרכבה עצמית – 82 ש"ח (ליחיד), 159 ש"ח (לזוג), 299 ש"ח (ל-4 אנשים)
משלוחים מאתר "מקסיקנה" או טל': 1.700.500.993, ראשון-שבת, מ-12:00 ועד חצות. אזורי משלוח – תל אביב, רמת גן, גבעתיים

 

 

עד הצהריים יכול להיות כזה. בוריטו ממקסיקנה (צילום: אנטולי מיכאלו)

עד הצהריים יכול להיות כזה. בוריטו ממקסיקנה (צילום: אנטולי מיכאלו)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה