24 במאי, 2010

הברווזון היפהפה

גל אנג'ל משיקה קולקציה חדשה למותג בגדי הים שלה Ugly Duckling, שעושה חשק לנחות עכשיו בבריכת גורדון. הברבור של הביצה

קניית בגד ים היא ללא ספק אחד האירועים הכי שנואים על האישה הממוצעת. אם רק אפשר היה לבוא לחוף עם איזה baby grow שמסתיר הכול אבל משאיר קו שיזוף מחמיא – היינו קונים בארבעה צבעים. למזלנו העגום, הדגמים רק קטנים משנה לשנה, ואנחנו נשארים ביד עם חוט דנטלי עם קשר, שקורא לעצמו תחתונים ברזילאים ושני מטבעות של חמישה ש"ח מחוברים עם קש של טרופית – או במילים אחרות: חזיה.

איזה מזל שבתוך ים המונוקינים המטאליים המאיים להטביע אותנו השנה, מצאנו סלע רחב ומחמיא, מאחוריו אפשר להסתתר בבטחה. גל אנג'ל, שכבר התארחה פה עם השקת הקולקציה הראשונה שלה בקיץ 2008 למותג בגדי הים בעיצובה Ugly Duckling, הוציאה החודש עונה שלישית ויפהפייה, תחת הכותרת ההולמת את רוח העיצוב הסיקסיטיזית שלה – "Happy Days".
בהשראת חליפות גבריות, מציגה גל השנה ארבעה דגמים שלמים ושני דגמי ביקיני בשילוב צורות גיאומטריות, המרכיבות בין השאר סיומות אלגנטיות כמו צווארון גברי, ווסט מכופתר או עניבה – שמצליחות למשוך את תשומת הלב מהאזורים הבעייתים וליצור מראה "לבוש", אופנתי והעיקר – מטשטש.
אנחנו בחרנו להידחס לסטרפלס שלם בצבע שחור ומנחם, עם עניבה גברית לבנה ומוחצנת, ומהניגוד המדליק שנוצר יחד הרגשנו מינימום נערת ג'יימס בונד בטעם סקסי של פעם. כמעט כל הדגמים הנקיים של גל מציעים חיתוך רגל נמוך, והם כולם נתפרים ומעוצבים בארץ, במתפרה מיוחדת המתמחה בבדים של בגדי-ים, אשר שרדה למרבה המזל את המעבר לייצור זול בחו"ל.

גל מספרת שאת הדרך לבניית המותג החלה כשרצתה לשלב בין שני הדברים האהובים עליה – ים ואופנה, ובחרה נישה ספציפית מתוך צורך אישי לבגדי ים יפים שהתקשתה למצוא דווקא במדינה בה 80% מהימים מוגדרים כ-"יום טוב לים". הברווזון המכוער, שם המותג בתרגום חופשי הוא כמובן זה שמתברר לבסוף כיפה ביותר וצלליתו מופיעה בכל אחד מהדגמים.

יאללה, פתחו ת'קיץ באופן רשמי, רדו לחוף האהוב עליכם ותראו מיד איך כל הברווזנים האחרים מתים מקנאה.

בגדי ים מעוצבים – 450-650 ש"ח (טווח מידות 34-44, כל דגם קיים במגוון צבעים)
ניתן להשיג בסטודיו Ugly Duckling בתיאום מראש, טל': 052-2568801 (גל), וגם ב"עלמה" (מרכז בעלי המלאכה 9, תל אביב), "בנקר" (דיזנגוף 210, תל אביב), "Red Mountains" (שבזי 31, נווה צדק, תל אביב) ו-"בוטיק 5" (לינקולן 5, תל אביב)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה