07 בפברואר, 2016

הגולדן רינג

סדרת טבעות חדשה של "אגס ותמר" מאפשרת להאיר ולחרוט מילה או שם אהוב. להזמין לכם אחת עם "שי חי"?

אנחנו לא יודעים איך אתם קוראים לזה, אבל אצלנו בבית יום המשפחה הוא עדיין "יום-האם-תוכל-לעשות-לאמא-פוט-מסאז'?". אם גם אתם קצת אולד-פאשן בעניין הזה, ומתכוונים לייחד את שלישי הקרוב לזו-שאין-לקרוא-בשמה כשהיא עוצמת עיניים לרגע – קבלו רעיון שתמיד תמיד עובד:

כבר 16 שנים שעינת אגסי ותמר הראל-קליין, או בשמן השני "אגס ותמר", מעצבות תכשיטים עדינים ואלגנטים שמקבלים טיפול לא שגרתי, עד הגימור הכי קטן: כמו חיבורים שלא שויפו בצורה מושלמת, אבנים שאינן נקיות או מלוטשות מדי, מתכות יקרות התלויות על חוטי בד מפתיעים ועוד שילובים ברישול-מוקפד שהכי מדברים אלינו. לאחרונה, נוספה לקולקציה הנוסטלגית שלהן – "יפת 172" (על שם כתובת המקום בו נפגשו לראשונה – מכללת צורפות "אומנית"), סדרת טבעות יפהפיה שמכונה "להאיר את המובן מאליו", הלוכדת את רוח הקולקציה כולה. בכל טבעת בסדרה, מודגש או מואר חלק מסוים בעזרת "אלומת" זהב. זה יכול להיות קטע קצר או ארוך על גבי החישוק, על טבעת דקיקה או דווקא עבה ובעלת נוכחות, עם הבלטת חותם מוגבהת או עם שיופים קלים – אתם בוחרים הכל – כולל הקארט, העובי והגודל. אבל הכי מרגש? לקראת יום המשפחה או כל יום אחר, תוכלו גם לחרוט עליהן בכל פונט ומיקום שתבחרו, את שם היקרים לכם, ואפשר גם להוסיף טבעת עם מילים משלימות ואהובות – "שמחה", "נחת", "חיים של אמא".

תמר שלמדה קודם במדרשה לאמנות ועינת שהמשיכה אחרי כן ללימודים בבצלאל, עדיין זוכרות את התכשיטים הראשונים שיצרו יחד ב"אומנית" (ומקבלים עכשיו ריפרור מעודכן), ששילבו גם הם כסף וזהב יחד והציתו את הגישה השונה שלהן ליצירה משותפת. כדי לתפוס ולהיישיר את נקודת המבט שלנו אל הדברים שאנחנו לא יכולים בלעדיהם בחיים – יצרו כאמור את זרקור הזהב הזה, שמדגיש את מה שבאמת חשוב. אז, אפשר אחת עם "שנ"צ"?

 
טבעות מסדרת "להאיר את המובן מאליו" – 700-5,000 ש"ח (מכסף וזהב 14-24 קראט)
להשיג ב"אגס ותמר", שבזי 43, נווה צדק, תל אביב, טל': 03.5168421, עמוד הפייסבוק.

 

מסובבים אותנו על אצבע קטנה. טבעות מתוך "להאיר את המובן מאליו" (צילומים: עמית גושר)

מסובבים אותנו על אצבע קטנה. טבעות מתוך "להאיר את המובן מאליו" (צילומים: עמית גושר)

 

 

אתם בוחרים. טבעות "להאיר את המובן מאליו", אגס ותמר (צילום: עמית גושר)

אתם בוחרים. טבעות "להאיר את המובן מאליו", אגס ותמר (צילום: עמית גושר)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה