27 ביולי, 2009

הבוטיק למנגבים

טלפון אחד לדני מ"האחים חומוס" ותוכלו לארגן לכל המשרד ארוחת ניגובים טעימה. אפילו החבר'ה ממשאבי אנוש יודו לכם בסיבוב

אחד הטרנדים הבולטים שנוצרו בעקבות המיתון הוא ארוחת הצהריים המשרדית בשיטת עשה זאת בעצמך: מיקי מביאה סלט, ריקי תורמת פשטידה, קיקי נשלח לארגן שתייה לכל החבר'ה וכולם משתלטים על חדר הישיבות לחצי שעה של ארוחה חסכונית משותפת והתעדכנות ברכילות המשרדית. המתוחכמים יותר עברו לשיטת התורנות, ואם נדרשתם לאחרונה להאכיל מחלקה שלמה של אנשים רעבים אתם יודעים בדיוק על מה אנחנו מדברים.

והרי לכם אלטרנטיבה: שהרי עם כל הכבוד למיתון, לא כולנו בנויים לעמוד במטבח ולארגן תבשילי קינואה מתוחכמים שישביעו את רצונם של החבר'ה מהנהלת חשבונות ואת תיאבונם של הקולגות ממשאבי אנוש. הבה נתחכם אפוא ונרים טלפון לדני, שהקים לפני שלושה חודשים את "האחים חומוס": דני, בעצמו יוצא עולם התוכן והאינטרנט, מכין במו ידיו חומוס בוטיק טעים-טעים ומגיע עד אליכם, על הטוסטוס שלו, עם כמה מנות שתבקשו. מכיוון של"האחים חומוס" אין חומוסייה פיזית, כל העסק מתבצע במשלוחים ומספר המנות ליום – מוגבל, כך שמומלץ להזמין עד 12:00. החומוס של דני עשוי מחומרים טבעיים ללא תוספות מזיקות ומגיע עם מלפפונים חמוצים, זיתים, בצל, פיתות ורוטב חריף (שהוא מכין בעצמו). וככה, בטלפון אחד ובהוצאה שפויה לגמרי, האכלתם את כל הקולגות שלכם (או גדוד של ילדי חופש גדול רעבים ומבסוטים) בלי לבלות במטבח את כל הערב שלפני. תודו שניגבתם את כולם בסיבוב.

חומוס בוטיק בשליחות מיידית – 25 ש"ח למנה
לפרטים נוספים – "האחים חומוס", טל': 052-3582159, snipurl.com/hummus ,hummus.br@gmail.com וגם בטוויטר: twitter.com/danny__e

תגיות:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה