25 במאי, 2015

האמהות הכי טובות

מותג האופנה החדש MEANWHILE של המעצבות מיה לוי ושרית אמיר, מכין אתכם ואתכן לקיץ עם פריטים שחובה להחזיק בכל ארון. הוסיפו קרם הגנה ואתם מוכנים לעונה

כל מי שיש לו ילדים בגן, מכיר את מעגל החברים שנקרא "ההורים של הילדים בגן". לרוב מדובר בחיבורים לא הגיוניים שנכפים עלינו בגלל הבחירות של הקטנים (שובלי, אולי נרגיע קצת עם ניתאי?), אבל לעיתים – יוצא מזה דווקא הרבה טוב. כמו במקרה של שרית אמיר ומיה לוי – אמהות באותו גן, מעצבות שכנות ולאחרונה גם שותפות.

אחרי שנים של חברות בזכות הילדים, החליטו שרית (העומדת מאחורי מותג בגדי הילדים המקסים OUT TO PLAY) ומיה (שמעצבת ללייבל הנעליים שלה "אוליב תומס") לאחד כישרונות, לצאת קצת מהקופסאות ולפתוח את MEANWHILE  – מותג אופנה לגדולים ולגדולות שיתמקד בפריטי מאסט שצריכים להיות בכל ארון, הבסיס ממנו בונים גרדרובה אם תרצו. ובאמת, אחרי קולקציה ראשונה של שמלות וחולצות אוברסייז מעולות, נחתו בחנות המשותפת (שממוקמת בת"א בין הבוטיקים האישיים שלהן) פריטי בייסיק שנותנים מענה לשאלה "על מה נחרוש כל הקיץ?": שמלות אריג אווריריות, גופיות מכופתרות, טי שירט מודפסות או חלקות לגברים, אוברולים קצרים ועוד, והכל מבדים מגניבים בפטרנים קיציים וכיפים.

בזמן שמדדנו חצי חנות, הספקנו גם לעבור על כלי הבית ששולבו בחנות ה, כמו מצעים של FINE LAB, מדפים ומתקני תלייה הורסים של "קולקטי", ריחות לבית וסבונים של Zielinski & Rozen, עד שבחרנו לבסוף סט ווים מקסים של MAP DESIGN בצורת כפתורים גדולים. הכי קולע. בקיצור, יאללה אמא של ניתאי, בא לך לפתוח איתנו משהו? (סתם).

קולקציית קיץ של MEANWHILE – החל מ-150 ש"ח (לטי שירט חלקה) ועד 550 ש"ח (לאוברול)
שד' מסריק 17, תל אביב, טל': 052.2905600 (שרית) או 054.6244525 (מיה), ראשון-חמישי 10:00-20:00, שישי 10:00-15:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה