27 באוקטובר, 2015

דיינר רש

מסעדת-דיינר חדשה במראה אותנטי ומגניב, מציעה תפריט בן 6 המבורגרים מעולים, שבנויים מראש עם התוספות הכי טובות על המפה. וול, וול דאן

בדיוק מאותה סיבה שבלי הריח החמאתי – פופקורן הוא סתם קלקר חם, מבחינתנו המבורגר בלי אווירת ניו יורק אפלולית מסביב – הוא סתם קציצה. לפי ההיקש הפסיכומטרי הזה, פסגת ההמבורגרים המקומית נמצאת מבחינתנו כרגע ב"אמריקה בורגר". הדיינר הכי מסרט של טרנטינו שתמצאו.

בפינת הרחובות אלנבי ואחד העם במרכז תל אביב, עם חלונות שקופים גדולים, קיר נירוסטה גדול, שלט ניאון אדום, מוזיקה סקסית ותפריט שכתוב על פס מואר לרוחב תקרת המקום המנימליסטי והקוּלי הזה – מחכה לכם תפריט שמורכב כולו מהכוכבים המרכזיים בסצינה: 6 המבורגרים מדהימים, שתוכננו בקפידה, עד רמת התוספת והרוטב שמתאימים לכל אחד, ממתכונים ביתיים שרקחו יחד שלושת השותפים והיזמים – רועי הנדלס, טלי פל ("סיפו") ותמיר לוי ("מו ומו"). אבל אם חשבתם שזה מקל על הבחירה, תחשבו שוב (ושוב): יש כאן את "אמריקה", המבורגר עם בצל מקורמל ובצל סגול כבוש שמכינים במקום; יש את "חריף" שכולל מיונז צ'יפוטלה ונקניקיה חריפה מפורקת; או "צ'יקן בורגר" מפרגית קריספית ועדינה שכמעט גרמה לנו להמיר דת. כולם מגיעים על לחמניות שנאפות במיוחד לפי בקשת השפים ומגיעות לכאן טריות בכל בוקר, לצד מנות חלוקה כמו פרח בצל ענקי וקריספי (מישהו קרא לנו?) או חמוצים מטוגנים בציפוי שמוכן במקום, ומוסיף לאווירת דוכני-ירידים אול-אמריקאית, במובן הכי מגרה של המילה.

בחרנו "צ'יבורגר" עסיסי שהגיע עם מיונז הבית, ירקות ובצל סגול כבוש, והיה עשוי לעילא (50 ש"ח), פלוס המבורגר "צמחוני" אחד מפטריית פורטבלו קריספית, מיונז שום, ירקות וצ'ימיצ'ורי (45 ש"ח, מעדן). את השתיה הקלה המרנו לבירות, ולא יצאנו לפני שליקקנו גלידת וניל קלאסית עם טופינג קרמל עדין וביתי (15 ש"ח), בדיוק כמו שהדוד סם התכוון. אין מה לומר, אמריקה.

"אמריקה בורגרס" – ארוחות (המבורגר, צ'יפס/ שעועית ירוקה ושתיה קלה) 59-64 ש"ח
אלנבי 112 (פינת אחד העם), תל אביב, טל': 03.5280281,
פתוח 7 ימים בשבוע, 12:00-01:00 (בימי חמישי עד 02:00)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה