24 בפברואר, 2014

דג על הדן

"מליטה" - שירות משלוחי דגים ופירות ים טריים, הפכו את חלום ארוחת הערב שלנו לאפשרי

החלום שלנו, כבר שנים, הוא לחזור הביתה פעם בשבוע עם כמה דגים ולהכין אותם במחבת או על הגריל לארוחת ערב. לכאורה לא חלום מסובך. בפועל, זה כבר קצת אחרת. כי אין לנו חנות דגים מגניבה בשכונה, ואין לנו איך להגיע ליפו, ולא בא לנו בשום מקרה לקנות דגים קפואים, ובפעם האחרונה שכבר קנינו דגים טריים הם עלו הון והיו לא משהו. אבל אז – נולד השירות שהכי מתיישב לנו בול על הצורך – "מליטה".

מליטה הוא שירות משלוחי דגים ופירות ים טריים מדייגי יפו עד הבית. חלום. לתמר שרון שעומדת מאחורי הפלא הזה, יש אבא דייג בשם אורי שרון ולו ספינה שעוגנת בנמל יפו. יש לה קשר בלתי אמצעי עם דייגים והיא מכירה את העולם הזה היטב. הסחורה משתנה כל יום בהתאם למה שהים הביא איתו והמחיר נקבע כל יום במכירה פומבית בהתחשב בהיצע והביקוש. מומלץ להיות קלילים וזורמים כי לא בטוח שמה שרציתם יהיה ונדרשת מידה רבה של גמישות ברמת המתכון (אם אין דניס תאכלו לוקוס, אם אין לוקוס תלכו על מוסר וכן הלאה).

אפשר להזמין במייל או בטלפון עד יום רביעי והמשלוח מתבצע ביום שישי בין 8:00-11:00. דברו עם תמר, תבררו אם היא מגיעה אליכם (המשלוחים נעשים לתל אביב והסביבה הקרובה) ולכו על זה. הכי בריא והכי טרי והכי עושה לנו חשק לחריימה חריף עם חלה מתוקה.

לפרטים נוספים – תמר שרון טל': 052-4718373, כתובת המייל: malitafish@gmail.com, עמוד הפייסבוק ובו מתכונים של אורי שרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה