04 בנובמבר, 2014

גשם של שיק

ערכת חורף חלומית שהרכבנו כוללת מעיל, מטריה ומגפיים שנקנה כנראה רק בגלגול הבא, כשנהיה קייט מידלטון. שטפו את העיניים

אחרי שהתרסקנו השבוע היישר לתוך שלולית ענקית שהפתיעה אותנו בדרכנו לעוד קרמבו מרוצה, ידענו שנמוך מזה קשה לרדת. פתחנו את הבגאז', העפנו את הגזייה והמחצלת, ואיפסנו במקומן סט גרביים יבשים, מטריה של הילדה ושקית סופר לכיסוי נעליים מאולתר. אולי בגלגול הבא, כשנעשה אקזיט במיליונים ויהיו לנו 200 עוזרים אישיים, פק"ל החורף שלנו יראה אחרת. למשל ככה:

קבלו הצצה (בתמונה למעלה) לוויש ליסט החורפי שמככב לנו בחלומות הלילה (בצאת הכוכבים) וכולל בינתיים מעיל גשם שבדי מושלם, מגפי גומי מתקפלות מיפן ומטריית פגודה שפשוט חבל להרטיב. קדימה, מי מרים לנו פרויקט מימון בהדסטארט?

#1 החלום – מעילי גשם בתפירה ידנית
ופשרו – מעילי הניילון של STUTTERHEIM מיוצרים בסטוקהולם, בעבודת יד, תפר אחרי תפר, כולל מספור וחתימה ידנית של אלכסנדר סטטרהיים המעצב, ובקשת צבעים שלא תיאמן (כולל אחד בכל צבעי הקשת!). יש ארוכים או קצרים, עם קפוצ'ון ועם בטנת כותנה מחממת, מבריקים או עטופים בשעווה, בצורת שכמיה או בכלל מבד דנים, והכול פשוט מהמם חושים. נתקלנו בהם לראשונה בקליפ הזה (נסו לספור כמה מעילים מחליף הזמר החתיך הזה), ומאז אנחנו לא מפסיקים לפנטז על היום שבו נהפוך להיות משולם ריקליס ונקנה אחד מכל צבע. אלוהים, בגלגול הבא, טוב?
כמה ומאיפה – החל מ-368 דולר, מאתר החברה הרשמי (שולחים לישראל)

#2 החלום – מגפי גומי מתקפלים להחלפה
ופשרו – מגפי הגומי היפהפיים האלה מיפן, שנועדו במקור עבור חקלאי שדות אורז, בגוון שחור משופשף ועם סיומת פסים חומים, מגיעים גם עם גומיה עבה שבעזרתה תוכלו לקפל אותם בקלי קלות לתיק, בלי להרוס את צורתן. שלפו אותם בסופות גשם מפתיעות, והחליפו במשרד חזרה לכפכפים, כשבא לכם לאוורר בהונות.
כמה ומאיפה – 630 ש"ח (לא כולל משלוח מיסים לישראל), למשל מהאתר הזה

#3 החלום – מטריית פגודה ענקית
ופשרו – המטריה האלגנטית הזו שייכת למותג הדני ליזבת' דאל, שדואג ומעצב פריטים לכל תחום חיים שאתם רק יכולים לחשוב עליו – החל מהסכו"ם, דרך בשמים לבית ועד מיטות לכלב מחמד שלכם. לא הכול קולע לכוס התה שלנו, אבל המטריות הפעמוניות והגדולות הן בהחלט פיס שאוי לנו אם נאבד ונשכח בבית קפה.
כמה ומאיפה – 169 ש"ח, ממתחם העיצוב של FM Magenta, בית טפר, תל גיבורים 5, תל אביב, טל': 03.5188792

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה