03 באוגוסט, 2017

גנבים גנבו לי את הלילה

דנה קרסיס, יועצת שינה מוסמכת לשיטת "לילה טוב" הבדוקה, תעניק לכל הבית בחזרה לילות מלאים, בקרים בריאים ואת השפיות שאבדה בדרך. יש לנו חלום!

ירים את היד מי שהחופש הגדול שיבש לילדיו את כל הרגלי השינה (הרעועים גם כך). יפה. וכל מי שלא הרים יד – כנראה נרדם עליה. כי כל הבית נשאר ער אתמול עד 02:00. ובכן, דקה לפני שגם החופשה ביוון נחרבת והם נכנסים אתכם למיטה במלון – הגיע הזמן להתעורר, להבין שככה אי אפשר להמשיך ופשוט להרים טלפון לדנה קרסיס, קוסמת שינה מוסמכת.

דנה, בוגרת לימודים בתחומי מדעי החברה ותזונה, ואם לשניים, שמה לב לשיבוש בהרגלי השינה שחווה בנה בעקבות לידת אחותו הקטנה. בניגוד לרובנו, החליטה לעשות מעשה ולא לוותר, עברה ייעוץ שינה בשיטת "לילה טוב" הבדוקה והיעילה, במרכז הנושא אותו שם בהוד השרון, שמעניקה מענה מיידי ותמידי לבכי (תשכחו ממשפטים כמו "שיצרח, זה מפתח ריאות"), גורמת לילד להגיע רגוע לשעת השינה ולאהוב את הכניסה למיטה. חלום! לאחר השינוי העצום שחל בביתה, הרגישה דנה תחושת שליחות והחליטה להעביר הלאה את הידע למען הורים תשושים אחרים. מאז, ולאחר שעברה הכשרה והסמכה כיועצת שינה לשיטה, כבר שנתיים וחצי שהיא מטפלת במשפחות שעייפו מעצות רנדומליות ושהלילות הלבנים ניצחו אותם. לאחר שהם ממלאים שאלון סביב ענייני הלינה, נפגשת דנה עם ההורים, מסבירה על הגורמים הבעיתיים שזיהתה ומספרת על תהליך הריפוי שהבית עומד לעבור. מכאן, בליווי צמוד ותוך מילוי יומני שינה, תתחילו לעבור שינוי התנהגותי ב-4 שלבים הדרגתיים ומדויקים, שיטמיעו לאט לאט הרגלי שינה נכונים ויעניקו כלים להירדמות עצמית. וכשלהורים יש בטחון בכל צעד – אין סיבה שלא תראו תוצאות, שאגב יחזיקו מעמד למשך שנים ואפילו יסייעו בבניית בסיס לאישיות יציבה יותר. בואו נגיד ככה: ילד שישן טוב, לא יהפוך למבוגר שנרדם עם פייסבוק על האף.

דנה מספרת שהמון זוגות (כולל אנחנו אגב) למדו דרך השיטה להבין טוב יותר את ילדיהם ולפתור בעיות גם בתחומי סרבנות אחרים. לאחר חודשיים, כשדנה לא מוותרת עד שתגיעו לשינוי המיוחל וללילות מלאים בחלומות מתוקים, התהליך יסתיים (בוקר טוב, השפיות שלכם חזרה!). אבל בכל עת תוכלו להרים טלפון לדנה, שזוכרת כל משפחה ופיהוק שעברו דרכה, ולקבל תמיכה רגשית וטיפים חשובים (הידעתם? שנ"צ טוב מוביל לשינת לילה טובה. אל תמנעו). ב-3 משפטים: אין תחליף לייעוץ מקצועי. תנו לדנה להגשים לכם חלום. ולילה טוב שיהיה פה. מוגש כשירות ושי הזדהות עם הציבור.

ייעוץ שינה – 1,400 ש"ח (לתהליך המלא, ליווי בן חודשיים)
לפרטים – דנה קרסיס, יועצת שינה לתינוקות ולילדים (5 חודשים עד 5 שנים), טל': 054.4270222, dana.karsis@gmail.com. הציצו במדריך החינמי להורים של דנה קרסיס. עוד באתר הבית למקצועות ההורות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה