02 במרץ, 2012

גוד ניוז

תערוכה משותפת ל"שנקר" ו"הארץ" מציגה עבודות אופנה ועיצוב העשויות כולן מנייר עיתון בלבד. אפשר שנייה את הספורט?

סקר מהיר אם יורשה לנו: מה אתם עושים עם עיתון הבוקר שלכם? א. מרפרפים על הכותרות ועוברים ישר לרכילות-ספורט; ב. מרפדים עוד שכבה בכלוב של השרקנים; או ג. מחזירים מהר לשכן ממול לפני שיתעורר. אצל רובנו כל התשובות נכונות, אבל אצל סטודנטים שנה ד' מ"שנקר" – התשובות דווקא הרבה יותר מגוונות. במסגרת קורס סמסטריאלי ייחודי ומשותף לכל המחלקות, קיבלו הסטודנטים משימה – לעבוד עם גיליונות נייר של מוסף "גלריה" מעיתון "הארץ'" כחומר גלם וכהשראה לכל מה שירצו ליצור מהם. את התוצאה תוכלו לראות בתערוכה יפה בשם "החומרים שמהם עשויות המילים", שתישאר פתוחה לקהל הרחב עד אמצע מרץ.

בין 120 העבודות המוצגות תמצאו למשל את "מ-דף" – מדף ספרים עשוי משכבות נייר עיתון המכיל גומה גמישה; או מלחיות יפהפיות בשם "מלח הארץ" (אהבנו את משחק המילים!) עשויות נייר ומתכת; מפת שולחן מנייר עיתון המדגישה את חווית הקריאה בזמן האוכל, או הכי שוס – עבודה בשם האירוני "אנשים מגולגלים בתוך נייר עיתון" המציגה שק שינה, שלא רק תפור ועטוף אלא גם ממולא בגזירי עיתון כחומר מבודד מפני קור. ויש גם תכשיטים, שמלות, לנז'ריי, בלייזרים וחליפות שלמות מוכנות ללבישה מנייר עיתון, וגם כדורגל, לוח חיצים ומטקות, כלי קיבול ועוד עשרות עבודות מרהיבות, מפתיעות ומצחיקות שחייבים לראות מקרוב כדי להאמין. אז מה? תנו לנו שתי שניות ותראו איזה קוואה-קוואה אנחנו יודעים להכין מעמודי האמצע.

תערוכה משותפת ל"שנקר" ומוסף "גלריה" של עיתון "הארץ" – "החומרים שמהם עשויות המילים" – כניסה חינם (120 עבודות אופנה, עיצוב תעשייתי ומבנים)
2-14.3.12, מתחם G צמרת (ליד מגדלי YOO), ניסים אלוני 10, קומה ג', תל אביב. שעות הפתיחה: א'-ה' 10:00-20:00, ו' 9:00-13:00, שבת 20:00-22:00.

 

 

הרבה יותר שווה מקרטון של מיקרו. "אנשים מגולגלים בתוך נייר עיתון" של בן שרעבי ומאיה מן (צילום: תמי דהן)

 

 

תעביר לי את התשחץ והמלח, יקירי. "מלח הארץ" של שרונה מרלין וניצן טל (צילום: תמי דהן)

 

 

אפשר לעזוב את דפי המדפסת במנוחה. "כדורי נייר" של סימה אורון (צילום: תמי דהן)

 

מנויים לבלייזר. עבודה של רעות מרלי ופז לוי (צילום: תמי דהן)

 

שרשרת של מילים. מתוך "החומרים שמהם עשויות המילים" (צילום: תמי דהן)

 

[PSGallery=apfi5100wsv]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה