18 בדצמבר, 2013

גוד טיים

חיכינו חיכינו והנה זה קרה - המגזין טיים אאוט (ישראל) העלה לאחרונה אתר אינטרנט חדש, גדול, ידידותי למשתמש וכיפי. זהירות, זה טוב

סוף סוף, אחרי שנים של ציפייה, הגיע הרגע. קבלו את הדבר הכי חם ברשת כרגע, האתר שיהפוך בדיוק בעוד שתי פסקאות לתחנת חובה בסיבוב הבוקר שלכם – האתר החדש והלוהט של טיים אאוט.

 

אז נכון, גילוי נאות, העיתון קרוב ללבנו והיה פעם מקום עבודה אהוב של אחדים מאתנו (איך אנחנו אוהבים לגלות באופן נאה). אבל במבט אובייקטיבי ומקצועי מדובר באתר מבורך ונדרש, שעשוי לעילא ולעילא, וישמח את כל מי שאוהב את העיתון ואת כל מי שאוהב את החיים באופן כללי.

מה זה אומר? שעכשיו תוכלו לגלוש בכיף שלכם באתר יפה ונח, ולקרוא את כל הדברים האהובים מהעיתון: את הטור של איתי ולדמן העורך (שנועץ את המחשבות שלנו בצורה הכי מדויקת), את הטור של ניסן שור (שהשבוע במיוחד נגע ללבנו), מבחר פרויקטים מיוחדים (הקוד האתי של תל אביב, הרחובות הכי שווים בעיר, המסעדות הכי טובות בצפון הארץ, רק למשל), המלצות מעולות (מסודרות יפה-יפה ברשימות של עשר, להלן: Top Ten), כותבים לוהטים (מכירים את רתם איזק? ארי פינס? חכו חכו. עוד לא ראיתם כלום), כל מה שקורה בתל אביב, בחיפה, בירושלים, מדור התנדבות חדש ששווה לעקוב אחריו, וכמובן ביקורות (סרטים, מופעים, תערוכות). יו נואו. טיים אאוט.

חברים, עושה רושם שאתם מסתדרים מעולה בלעדינו. לא נעלבנו.

האתר החדש של טיים אאוט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה