07 באפריל, 2011

בריצה קלה

כל חגיגת המרתונים שנחתה פה לאחרונה הכניסה אותנו לאווירה טובה (וזה עוד בלי שנרשמנו, כן?)

אולי זה אנשי החולצות-מנדפות-הזיעה שכבר שבוע מסתודדים להם בכיכר רבין, אולי זה ריבוי אירועי הספורט שמתעקשים להגר לכאן לאחרונה יותר ויותר, ואולי זה האוטו שנתקע לנו הבוקר והכריח אותנו להגיע לעבודה ברגל. לא בטוחים בדיוק איך זה קרה, אבל נכנסנו למוּד ספורטיבי.

זה לא שנרשמנו למרתון שיתקיים מחר בתל אביב (שישי) או משהו בסגנון. לא צריך להגזים.  אבל אין ספק שעצם קיומו של המרתון ואירועים ספורטיבים אחרים גורם לנו להרגיש לרגע שהכל בסדר. שיש לנו פנאי לספורט ולפלז'ר ושלא כל הזמן אנחנו בוערים בכותרות הראשיות.

אז כל מי שמתכוון לצפות מהצד (חפשו אותנו ממש לידכם)  – מוזמן לעודד ולהיכנס כבר עכשיו לאווירה עם האתר החביב הבא, המוקדש כולו לאחת התחרויות הכי מצחיקות ומוצדקות שיש: Waiters Race או מרתון מלצרים – שלפי התיעודים הכי מוקדמים התקיים כבר בתחילת 1900 בערי אירופה ובעולם תחת השם "אליפות השירות המהיר". אהבנו את הראש. בסרטון הצרפתי הזה מ-1930, ובכל הסרטונים שבאתר התחרות המושקע, תוכלו לראות שורות של מלצרים בלבוש רשמי ובמדים מלאים מגיעים בריצה עם מגש בקבוקי שתייה וכוסות שנשאו בשלמותם עד קו הסיום. ריספקט. בין היתר תוכלו לצפות באתר גם בתוצאות ובזוכים מכל השנים, למצוא מתי מתקיימת התחרות הבאה, איך נכנסים לתוכנית אימונים ואיך מתארגנים על מרתון-מלצרים שכזה גם במסעדה או בבר הקרוב לביתכם.

ולכל הרצים מחר – נעודד אתכם מהקווים בהתרגשות, נחכה לכם עם מים ודוריטוס בקו הסיום ונהיה שם כשתתלוננו שבועיים אחר כך שכואבות לכם הרגליים. זה, עלינו.


לאתר "מרתון ג'ילט תל אביב 2011" (שיצא מחר, שישי, 08.04.11 מכיכר רבין בתל אביב) – לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה