10 בפברואר, 2011

בראש ובראשונה, יוגה

מכשיר המיועד לתמיכה בעמידה על הראש גרם לנו להבין כמה דברים על התנוחה הזאת ובעיקר - לשהות בה רגע

אם עדיין לא נרשמתם לחוג יוגה, כנראה שירדתם מהארץ (לירח). אנחנו, כמובן, מאחלים לכם חיי שלווה ואושר גם בניכר, אבל עדיין ממליצים שתקחו כמה שיעורי ניסיון כדי להתנסות בטרנד הכי מוצדק בתולדות המדינה (אחרי מכנסי החאקי). כל יוגיסט מתחיל יגיד לכם שיוגה היא ה-דבר ה-אמיתי, שחייו השתנו לבלי הכר מאז החל לתרגל תנוחות כאלה ואחרות, ושהרגע שהוא הכי מחכה לו בשבוע הוא הרגע שבו המורה אומר/ת בקול שקט ואפוף קטורת, "ועכשיו שכבו על המזרון, בדקו איך השכמות מונחות… ונעבור להרפייה". אח, הַרפַּייאסאנה. שיא הרוגע.

יעל ודניאל – היא מורה ליוגה והוא נגר במקצועו – הם בעלים של סטודיו ליוגה וחנות "יוגה סטור" לאביזרים בגן החשמל, שמספקת את כל הציוד הנלווה למתרגלי היוגה, כולל אביזרים בהתאמה אישית. ראינו אצלם מתקן מיוחד שתומך בעמידה על הראש, וזה מה שלמדנו עליו: מדובר במתקן לאנשים שמתקשים בתנוחה הזאת, וסובלים ממתח בחוליות העליונות. הוא מאפשר עמידה יציבה על הכתפיים מבלי שהקודקוד ייגע ברצפה ומפחית את הלחץ מהעורף ומהחוליות הצוואריות. אחרי שצפינו בסרטון הקצרצר שבו ענת צחור מבצעת בשלמות את התנוחה בעזרת המתקן, השתכנענו שהאביזר החכם, הפשוט (והבלעדי!) הזה הוא כל מה שמפריד בינינו לבין הנירוואנה. ולשאלתכם: כן, אנחנו רציניים ולא, לא נפלנו על הראש.  

מתקן לעמידת ראש – 229 ש"ח (+40 ש"ח דמי משלוח לרוכשים באתר)
להשיג ב-"יוגה סטור", החשמל 13 (מתחם גן החשמל, הכניסה מאחור), תל אביב,
טל': 03-5609467‬. החנות פתוחה לקהל בימי שלישי בין 15:00-18:00 ובימי שישי בין 11:00-14:00. בשאר הזמן ניתן לקנות בחנות המקוונת.

[PSGallery=4p8syei8p3]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה