01 ביוני, 2008

בקיץ הזה

אם את עדיין מחפשת שמלת כלה - שווה להציץ בגלריית התמונות באתר של הילה גאון ואז לנחות אצלה בסטודיו. מי אמרה שמלה טבעית ועל זמנית, ולא קיבלה?

עונת החתונות נפתחה בקול תרועה גדול, ההזמנות כבר מכסות את כל דלת המקרר, וסביר להניח שכל הכלות באשר הן כבר מסודרות על שמלה. אבל אם במקרה את עדיין מחפשת, או אם אתה חתן לכלה שעדיין לא מצאה את עצמה, שימו לב לדבר הבא:

הכל התחיל כשנכנסנו לאתר של המעצבת הילה גאון. בנוסף לזה שהאתר נראה מדהים, יש שם גלריה מקסימה של תמונות של כלות יפות ומרגשות. כל אחת יותר מיוחדת וחגיגית מהשנייה. אחת קלילה וקופצנית, אחרת רומנטית, אחת במראה טבעי, אחרת בגוון דרמטי. הילה גאון, מעצבת שמלות כלה ובכלל, נותנת מענה מרומם נפש במיוחד לכאלה שמחפשות שמלה עם אמירה אופנתית ייחודית. היא שואבת את השראתה מסרטי הקולנוע העל זמניים של שנות ה-50 וה-70 ומהאופנה של שנות ה-20. השמלות עשויות מחומרים טבעיים ומשי נקי לסוגיו ונתפרות בתפירה עילית.

זה לא חובה להתחפש בחתונה שלך לסינדרלה. מומלץ למצוא משהו (וזה לא חייבת להיות שמלה!) שמתחבר עם האישיות והנטייה הטבעית. במילים אחרות – אם את בחורה ספורטיבית שמעולם לא נעלה עקבים – קחי סניקרס מגניבות ותרגישי הכי טוב בעולם. אנחנו מכירים כלה כזאת שלא יוצאת לנו מהראש.


שמלות כלה בתפירה אישית – 7,000-9,000 ש"ח
, שמלה מוכנה – 5,000-7,000 ש"ח
הילה גאון, טשרניחובסקי 21, תל אביב, טל': 03-5252344

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה