04 ביוני, 2020

בננה ריץ'

מוצרי הטיפוח המקוריים של H.BANANA, עשירים לא רק ברכיבים טבעיים מפתיעים, אלא גם באפקט ה"וואו" - החל מהאריזה הססגונית, דרך הניחוחות המשכרים ועד התוצאה המקיימת כל הבטחה. תנו לכל תא שהוזנח לאחרונה - ביס מפצצת אנרגיה צהובה אמיתית

המסכה שלנו מתחת למסכה. פילינג RICO מקפה וקוקוס, H.BANANA (צילום: אתי נמיר)

"הלו, מגן דוד? לא בטוחים, אבל נראה שאנחנו חווים את כל התסמינים: קמטוטים מדאיגים מאחורי המסכה; יובש קיצוני בידיים מאבקת-כפפות; אדמומיות מירפוקים קשה וסתימת נקבוביות מאלכוג'ל נצנצים. להגיע דחוף ל'היבדק-וסע' או שאתם שולחים ניידת?". אם זה נשמע לכם מוכר וגם אתם ממשיכים להקפיד על 2 מטר מהזולת מחשש שיקלטו מה הולך לכם בקווי ה-N95, טוב תעשו אם תצללו מיד אל תוך אחת מצנצנות הקסם של חני שירז שרף ימיני. או בקיצור, מי ששמה את ה-H במותג הטיפוח הכיפי – H.BANANA. נעים מאוד להכיר.

עם ידע שרכשה בעולמות טיפוח הגוף, הביוטי והפרסום (הודות לניסיון שצברה ברשת "סטודיו C" בה הקימה שני סניפים מצטיינים, ובהמשך כמנהלת שיווק של "רונית רפאל"), הרגישה חני מוכנה לצאת לדרך עצמאית ופתחה לפני 7 שנים סלון יופי במושבה הגרמנית בירושלים – עיר הולדתה – תחת הכינוי שדבק בה, Perssi; הדוגל באני-מאמינה שלה: שמירה על מראה טבעי וטיפול מאוזן. 3 שנים אחר-כך, במקביל ללימודי רוקחות טבעית שעברה (במרכז "שלוס" לארומותרפיה ורפואה משלימה), כבר פתחה סניף שני, בין טלביה לרחביה, שהורחב ואוחד לאחרונה עם אחיו הבכור – לכדי חלל יפהפה, אקסקלוסיבי ותוסס, המציע קשת טיפולים אסתטיים שלמה.

אבל פצצת האנרגיה הצהובה שבה לא עצרה כאן: לאחר לידת בתה השניה, ומתוך צורך אישי לטפל בצלוליטיס שנוצר, החלה חני לרקוח לעצמה מיני תמציות ושמנים טבעיים, ויצרה משחת פילינג עשירה בחומרים טובים כמו קפה (שממריץ את התאים ושורף שומנים), שמן קוקוס, חמאת שיאה (רווייה ויטמין E ו-A) ושמני אבוקדו וזרעי ענבים (המשפרים את חילוף החומרים, מזינים ומטפלים בסימני מתיחה). צנצנת הזהב-השחור בעלת האפקט והריח המעורר הפכה לסנסציה בקרב חברות ולקוחות מבינות עניין שדרשו עוד מהפלא הזה (ואם אפשר – בבאקט!). בעקבות הצלחת קרם-הדגל, שנקרא RICO (שם החיבה של בנה, וגם "עשיר" בספרדית); המשיכה חני לפתח פורמולות מקוריות וליין מוצרים מגוון באריזות ססגוניות (שעברו בעצמן מתיחת פנים לאחרונה), תמיד בניחוחות פרחים ופירות טבעיים ועם שלל צמחי מרפא ורכיבים מבטיחים (ומקיימים!). סרום האנטי-אייג'ינג למשל מבוסס על אצה אדומה המגנה מנזקי-שמש וכתמי פיגמנטציה. אבן ה"גוואשה" הייחודית שהיא מציעה לעיסוי הפנים, יעילה בניקוז רעלים, מיצוק העור וטיפול טבעי בקמטים. לאחרונה פיתחה גם מסכת-פנים כחולה (לא מהסוג החד"פי, כן?) עשירה במינרלים מזינים ומצננים, שתורמים למראה עור אחיד, מהודק ונקי. ועוד לא דיברנו על המבשמים והנרות מעוררי התשוקה, שפתון הריפוי הלוהט בו תמצית פלפלת המעניקה תחושת פמפום וניפוח טבעי לשפתיים; ועוד שלל ממתקי-בננה שיצאו בקרוב. נו תאים, טעים?

התמרחנו בפילינג "ריקו" המעולה והמענג שהותיר לנו עור נעים עם ריח משכר, ריככנו עם הסרום האדמדם והעדין, שהתגלה כלא-שומני או מתוק מדי, ולא הפסקנו למזמז ולהסניף את עצמנו כל היום. נסו ותראו איך גם לכם נהיה פתאום חיוך של "אכלתי בננה לרוחב".

מוצרי טיפוח טבעיים – החל מ-35 ש"ח (לשפתון ריפוי) ועד 280 ש"ח (למסכת לחות)
להשיג בחנות H.BANANA; ובסלון Perssi, אחד העם 12, ירושלים, טל': 072.2203338; פרטים בפייסבוק, אינסטגרם

 

טיפוח אינסייד-אאוט. סרום פנים על בסיס אצה אדומה, H.BANANA (צילומים: אתי נמיר)

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה