12 באפריל, 2011

בנות חורין

מותג הגלביות החדש והאורבני Gallabia משחרר את הבטן לחרות ומחזיר את השיק האירופאי-ים-תיכוני

בדיוק כמו ששמות תנ"כיים נשמעים לנו יותר אלגנטיים כשהם מלווים במבטא זר (יוּ נואו – ג'ייקוב, רייצ'ל, אייזק, כאלה), יש פריטים שבקונטקסט החו"לניקי הופכים פתאום לנחשקים פי כמה. קחו למשל דגמ"ח קצר בגוון זית: בכל מקום אחר – "ברמודה של גולשים"; כאן אצלנו – "גזרתי מדי בי"ת גנובים". ובכן, אם יש לנו מילה בעניין, הרשו לנו לתבוע בחזרה את הרושם הנכון לפחות לגבי אאוטפיט מתעתע אחד: הגלבייה.

אם עד היום חשבתם שהבחירה בגלבייה לגיטימית רק כשאתם יורדים לסדנאות ריטריט בסיני, תחשבו שוב: אתי צאיג (הבעלים לשעבר של רשת "ילדותי") ומירב הדרי, פתחו לפני שבוע בוטיק קטן ושווה בתל אביב המתמקד בעיקר במותג החדש שלהן Gallabia, שמוכיח כי גלביות מושקעות יכולות בהחלט לעבור כלבוש רשמי לארוחת ערב בפיאצה בסרדיניה. אתי ומירב שלא רצו לפתוח עוד חנות בגדים, חיפשו לתת מענה למראה שהן הכי אוהבות ומאמינות בו – נונשלאנט, לא מתאמץ, אך גם לא זרוק, שגם יחמיא וגם יעבור ישיבות מנהלים בעבודה בלי למצמץ. מכאן הדרך לקידום הגלבייה בישראל היתה קצרה: יחד נסעו שתיהן לדלהי, תכננו ועיצבו מספר דגמים הנחלקים לשני קווים מרכזיים (גלביות אורבניות ונקיות ליום-יום, או מעט שקופות למוּד של חופשה וים), הוסיפו רקמות, חרוזים ושרוכים במקומות הנכונים, ויצאו לדרך.  

בבוטיק הטרי תמצאו שמלות גלבייה ארוכות או קצרות (ויש אפילו במידות של ילדים), בעלות שרוולים באורכים משתנים, שעשויות 100% כותנת וואל או משי, בצבעוניות של טורקיז, חום, אפור בהיר או לבן כמובן. וכולן בגזרה רפויה, חופשית ומחמיאה, כזו ששומרת על קווי גוף נשיים ומשחררת את הראש ממחשבות על לפתוח כפתור אחרי הסביח בצהריים. מדהימוס. בין לבין, הוכנסו לבוטיק גם בגדי ים של מעצבת ישראלית צעירה, ג'ינסים של "סבן" (זוכרים?), תכשיטים של טל מן, מטפחות, כפכפים ובעצם כל מה שאתם צריכים כדי לצאת עם לוק קומפלט מעל ומתחת לגלבייה שלכם. אנחנו לדוגמא מתכוונים להיכנס בקרוב לאחת ארוכה, שחורה ומושקעת, בעלת עיטורי תחרה לבנים לאורך מפתח החזה (בתמונה למעלה) ולא לצאת ממנה עד סוף הקיץ.

בואו בראש של יציאת מצריים בנוסח עדכני ותנו כניסה לליל הסדר בגלבייה. הבטן שלכם (אחרי עוגת קוקוס, 7 מצות וצלי) תגיד לכם תודה.

גלביות אורבניות מעוצבות – 350-1,200 ש"ח (תלוי באורך הגלבייה, ברקמה ובדגם)
להשיג בבוטיק Gallabia, רוטשילד 1 (פינת יהושע התלמי, בכניסה לנווה צדק), תל אביב, טל': 03-5174327

[PSGallery=5t8oi5nacj]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה