30 במאי, 2013

בלילות הקיץ החמים

מירי חנוך מקדימה תרופה למכה המכונה יולי-אוגוסט ומציעה למועמדים לראשות העיר להקל בארנונה על כל מי שיגדל גן על הגג. ניצן, זה בשבילך

נכון כבר חם? אז זהו, שזה עוד האביב. ונכון זה מעצבן שאני מזכירה את זה? אבל באחרונה עליתי על סטארט אפ מטמטם ממש, משהו להציע באתר "הדסטארט". עליתי על הרעיון המהפכני של בוחן מציאות תקין, כי רק כך אפשר להתמודד בהצלחה יחסית עם זו המתכנה 'מציאות'. ובכן, זה הזמן שכל יום בו נספר לאחור; מותו של מאי יביא אלינו את יוני, שאחריו ייגרר כמו מכונית סוררת שפונתה מחניה יולי, שאליו יידבק חסר מצפון, אוגוסט. הגג הוא המוצא האחרון – שורר בו מזג אוויר שונה, בעוד קירות הבית פולטים את חום היום, לגג יש פטור מקירות ובין כל הירוק הזה שמקבל שפריץ צינור כשתייה קטנה לערב, קריר. כן, קריר. נכון האצבעות ממשיכות לחפש טיסות זולות לפינלנד, אבל למעשה בגג של כל בניין יש הפרש משמעותי של מעלות לטובת האדם. גם בבוקר המוקדם נעים בגג כמו על שפת הים, בריזה מלטפת ואוויר טרי מלווים את משחק המחבואים עם העגבניות והמלפפונים שהתבגרו פתאום והפכו את הסלט לחלום.

בתוך טללי הבוקר אני מוצאת ארבעה חצילים שהופכים די מהר לסביח מאולתר נהדר – אחרי שריפה עד השחרה על הגז, בהצלחה עם הנקיון, תבדקו באודטה איך עושים את זה על נקי, זה לא המנדט שלי. אם העירייה הייתה רוצה לפעול למען קירור העיר ומיעוט הזיהום וריבוי ירוק והגברת הקשר בין האזרחים למזונם מן הצומח – היתה צריכה להיות הנחת ארנונה לכל בניין שמגדל על ראשו גינה. הנה לכם, מועמדים יקרים, רעיון רענן וירוק, ניצן? אתה שומע? וכן, תנסו את זה בבית ויהיה לכם גם קריר גם טעים וגם חינוך מושלם לילדים שחושבים שכרוביות גדלות באיי.אם.פי.אם. האביב כבר ער הקיץ אורב לנו ממש בשבוע הבא אז הכינו את הגגות. מי שמארגן במאי – מתקרר ביוני. בהצלחה. כל הדרכים כשרות, פשוט עלו על הגג עם שק אדמה ומיכלים מאולתרים ותתחילו. טיפ: עוד לא נולדו ריחן ופסיפלורה שלא גדלו כמו טיל בכל תנאי.

 

 

וככה זה נראה לפני. חצילים גדלים בסתר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה