21 במאי, 2008

בכריכה רכה

ספרון הפעלה שעשוי מ-12 דפים רכים הנתפרים בעבודת יד, הוא מתנה מושלמת לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים בעולם הדפדוף

בטח יצא לכם לראות פעוט מנסה בעקשנות לשרוך את נעליו. ללא ספק, רגע מתוק שנוגע גם ללבם של הציניקנים הגדולים, ומזכיר שגם הם היו פעם ילדים שנאבקו על עצמאותם. אבל אנחנו לא חזקים רק בנוסטלגיה אלא גם באסוציאציה. השרוך הזה מזכיר לנו ספר פעוטות משובח שבין דפיו שוכנת נעל מקסימה עם שרוך שמחכה שישרכו אותו.

"ספרי הרך" הוא ספר פעולה עבודת יד המיועד לפעוטות והוא נטול זמזומים, קרקורים או הבהובים. הספר עשוי מחומרים רכים ואיכותיים ומאגד 12 עמודים כשבכל אחד מהם מצוי דימוי שניתן להפעילו: שעון שמחכה שיזיזו את מחוגיו, ילדה שניתן לקלוע את צמותיה ועוד. הספר מעודד מגע ומאפשר לחוש בתוכו מרקמים של חומרים שונים. שלל הגירויים בו מפתח מיומנויות רבות מתיאום יד ועין דרך חיזוק שרירי כף היד ועד פיתוח מיומנויות קוגניטיביות. בנוסף, לצד החשיפה להתנסויות יומיומיות כמו רכיסת רוכסן או כיפתור כפתורים אפשר סתם לספר סיפורים על הדמויות. מה שנקרא – פריסטייל.

הספר נתפר במתפרת קיבוץ סעד שעושה, למרות התקפות הקאסמים, עבודה לא פחות ממושלמת. ואם כבר נגענו בנושאים פחות משמחים נסיים בברכת – שיהיו ימים רכים, רכים.

ספרי הרך – כ-200 ש"ח
להשיג ב"אמילי" (שד' בן גוריון 59, ת"א); ב"טפליא" (דיזינגוף 263, תל אביב); "לולי" (לינקולן 7, תל אביב); ובחנות מוזיאון תל אביב

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה