07 במרץ, 2016

בייבי איינשטיין

אתר חדש לדף הפייסבוק "ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם" גרם לנו לאבד כמה שעות מיום העבודה. ההתמכרות מובטחת

טוב, כל אחד בטוח שהילד שלו חכם ושנון ש-"אתם חייבים לשמוע מה בארי אמר אתמול לגננת!". עד כאן ברור. אבל השאלה היא, האם אתם זוכרים לתעד את כל הפנינים הללו, והאם הפנינים האלה הן באמת פנינים.

פה נכנסים לתמונה אסף כץ – קופירייטר, תסריטאי ומנהל קריאייטיב, שנשוי לשרית כץ – מעצבת גרפית ומאיירת מוכשרת; שהקימו ב-2013 את דף הפייסבוק המצליח והמדובר "ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם". אם עדיין לא התמכרתם לתופעה, מדובר באחד העמודים היותר מצחיקים ומענגים ברשת, בו בכל יום עולים בערך 3 ציטוטים (מבין אלף הנשלחים אליהם מדי שבוע, מאת 170,000 עוקבי הדף!), של שנינויות, מילים חדשות בעברית או תובנות מרגשות שהגו ילדים, בגילאים בהם היצירתיות באמת לא יודעת גבולות. שרית מספרת שהכל החל הודות לבתם הבכורה שני, שגרמה לאבא אסף לרוץ למסמך במחשב בכל פעם ששיחררה הגיג היסטרי. המסמך שהתגלגל להיות בלוג, הפך במהרה לדף פייסבוק, שהתרחב וגדל יחד עם משפחות המצטטים וילדיהם, שהיום כבר שולחים חוכמות של אחים קטנים, מחזור ב' לתסריטאות. ובכן, אחרי 3 שנים וספר מצליח אחד, שהכיל את הבסט של הבסט – עלה לפני שבוע גם אתר רשמי ויפהפה, בו תוכלו למצוא ציטוטים נבחרים מהפייסבוק (מדובר בחומר קריאה ממכר), או כאלו שעלו בלעדית באתר, והכי כיף: אפשרות לעצב סופסוף את ההברקות של החוכמולוגים שלכם עם האיורים המעולים של שרית, ליצור מחברת אישית, ואז להשוויץ בוואטצאפ של הגן. שכולם יראו מי מגדל את ההאגיס הבא (ע"ש התסריטאי, לא החיתולים).

יש כאן גם טורים מעולים של הורים, כתבות וידאו בהן רן תלם מסביר לבתו דברים שלא יזיק לכם ללמוד (או שאתם יודעים למשל למה מפהקים?) ואופציה לשתף בחוויות וטיפים משלכם. בקיצור, ואם לצטט את אחד העוקבים – "אתר חובה לכל מי שיש לו ילדים, או לכל מי שהיה פעם ילד". צודק.

לעיצוב ושיתוף ציטוטים משלכם – עברו לאתר "ילדים הם התסריטאים הטובים בעולם" (תיכנות: Go UFO)
דף הפייסבוק כאן, לרכישת הספר (59 ש"ח) עברו לחנות, ויש גם טוויטר.

 

מי גאון של אמא? מתוך דף הבית של האתר החדש

מי גאון של אמא? מתוך דף הבית של האתר החדש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה