19 ביוני, 2008

ביום ההוא

פרוייקט "ביומבו" מאפשר לכם לקבל מזכרת מושקעת מיום חשוב אחד בחיים, בהתאמה אישית לסיפור שלכם. אפשר על היום בו פגשנו את נינט ברמזור?

כולנו מכירים את הרגע הזה: ארוחת ערב משפחתית ביום שישי בערב. כולם יושבים סביב השולחן אחרי 2 בקבוקי יין כשלפתע אחד מההורים מתחיל לספר שוב את הסיפור על היום בו נולדנו. כן, אותו סיפור בו השכנה ממול לא הבינה מאיפה מגיעות הצעקות וקראה למשטרה או לחילופין זה עם האחות בחדר לידה שבדיוק שכחה לתת בזמן את האפידורל. מצחיק.

הבעיה עם הסיפורים האלו, מעבר לעובדה שאנו רוצים לקבור את עצמנו בכל פעם שמספרים אותם מחדש, היא שעם השנים הם צוברים תוספות ואנקדוטות שאמינותן לוקה בחסר ושמשדרגות את רמת המבוכה שלנו לגבהים.

לעזרתנו נרתמו מיה ואתי, תל-אביביות בנשמתן שהקימו יחד מיזם בשם "ביומבו" שמטרתו לתעד יום בחיינו. לא משנה אם זו לידה, החלפת קידומת או חתונה, שתי הבנות יוצאות למחקר מעמיק, בין היתר גם במרתפי ארכיון בית אריאלה, במהלכו הן מוצאות את כל המידע הכי מעניין על אותו יום ספציפי. כך נוכל להתעדכן ולדעת מי עוד נולד בתאריך שלנו, אילו סרטים הציגו בקולנוע, איזה שיר היה בראש מצעד הפזמונים ואפילו מה היה מזג האוויר באותו יום. את כל המידע ניתן לשלב בעיצובים של מגוון מעצבים על מוצרים שונים החל במסגרת מעוצבת ואלבום תמונות וכלה באהיל לחדר.

נראה לנו שבארוחת יום שישי הקרובה אנחנו כבר נהיה מוכנים, כי עם עובדות אי אפשר להתווכח, במיוחד לא כשהן באות במסגרת מעוצבת בצבעי ורוד פוקסיה.

"ביומבו": מזכרת אישית מיום בחיים – החל מ-155 ש"ח (להדפסה בלבד)
להזמנות ופרטים – טל': 077-7033444, www.bayombo.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה